تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشت قسمت از «عاشقانه» آماده شد/ اظهار نظر تهيه‌كننده درباره زمان توزيع سريال

هشت قسمت از سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی آماده شده است.

چهار/هشت قسمت از عاشقانه آماده شدمهدی گلستانه، تهیه‌کننده و کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت سریال «عاشقانه» اظهار داشت: هشت قسمت از این سریال آماده شده است و در حال حاضر مشغول تصویربرداری قسمت‌های نهم، دهم و یازدهم هستیم.

وی در خصوص لوکیشن سریال گفت: هم اکنون در اتوبان ستاری مشغول به کار هستیم.

گلستانه در خصوص زمان پخش این سریال اظهار داشت: ما پنج قسمت از فیلم را به شورای ارزشیابی و نظارت ارائه دادیم و این پنج قسمت در جلسه روز یکشنبه شورا ارزیابی خواهند شد و ما به محض دریافت پاسخ از شورا نسبت به پخش سریال اقدام خواهیم کرد.

گفتنی است؛ «عاشقانه» سریالی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی مهدی گلستانه است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود.

بازیگرانی چون: محمد رضا گلزار، هومن سیدی، مهناز افشار، ساره بیات و حسین مهری در آن به ایفای نقش می پردازند.

انتهاي پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشت قسمت از «عاشقانه» آماده شد/ اظهار نظر تهيه‌كننده درباره زمان توزيع سريال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..