تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Sugar Store 0.17.2 – بازی مدیریتی-تفننی فروشگاه کیک و شیرینی + مود

Sugar Store v0.17.2 + Mod – بازی پازلی و مدیریتی “فروشگاه کیک و شیرینی” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ستاره و الماس بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Sugar Store – فروشگاه کیک و شیرینی نام یک بازی بسیار سرگرم کننده و فوق العاده خوش ساخت و حرفه ای از استودیوی MAFT Wireless هنگ کنگی ساخته و پرداخته شده است. این شرکت بازی سازی پیش از این هم آثار مشابهی عرضه کرده بود و به صورت تخصصی روی ساخت بازی های تفننی و مدیریتی فعالیت دارد. بازی های Sweet House و Manor Diary از دیگر عناوین عرضه شده توسط MAFT Wireless می باشند. این بار نیز قصد داریم تا یک بازی جذاب و جالب دیگر از این استودیو را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. بازی مذکور فروشگاه کیک و شیرینی یا Sugar Store نام دارد و از لحاظ ساختار کلی شباهت زیادی با عناوین نام برده دارد اما باید گفت که در این بازی شاهد ویژگی های بیشتر و یک گیم پلی تکامل یافته تر رو به رو هستیم. در این بازی که محتوای داستانی آن کاملاً فانتزی و خیال پردازانه است، شما در نقش یک شیرینی پز جوان هستید که یک روز توسط اِلف ها به آسمان ها دعوت می شود تا روی ابرها یک فروشگاه بزرگ و زیبای شیرینی فروشی راه اندازی کند! حالا شما باید در نقش شخصیت اصلی که یک دختر جوان و ماهر است به این مکان اسرارآمیز سفر کنید و آن جا را به یک فروشگاه تمام عیار تبدیل کنید. برای این کار باید بخش های اصلی این مکان را مدیریت کرده و با استفاده از آیتم های متفاوت به منظور تزئین و چیدمان دکوراسیون این مکان استفاده کنید تا در نهایت بتوانید یک فروشگاه همه چیز تمام را راه اندازی کنید.

Sugar Store

در بازی Sugar Store درست مثل همه بازی های مدیریتی و تفننی مشابه شما برای اینکه بتوانید پول و امتیاز لازم برای خرید آیتم های مورد نیاز را به دست بیاورید باید پازل ها و جورچین های Match-3 را حل کنید. به گفته سازنده بازی بیشتر از 1000 مرحله و پازل در این بازی قرار دارد. شما باید با چیدمان آیتم های مشابه که در این بازی کیک و شیرینی های رنگارنگ هستند، پازل های بازی را حل کنید و با کنار هم قرار دادن حداقل 3 آیتم مشابه و یکسان به حل کردن پازل ها بپردازید. انواع و اقسام بوسترهای جالب در این بخش در دسترس شما قرار دارند تا بتوانید امتیازهای ویژه ای با کمک آن ها به دست بیاورید. بازی Sugar Store دارای یک خط داستانی جالب است و شخصیت پردازی های فانتزی و بامزه ای دارد. برخلاف خیلی از بازی های مشابه، در این بازی شخصیت اصلی در داخل بازی وجود دارد و امکان شخصی سازی او نیز وجود دارد. می توانید با خرید لباس های مختلف او را سفارشی کرده و شخصیت بازی را ارتقاء دهید. ده ها آیتم گوناگون برای چیدمان بخش های مختلف این فروشگاه کیک و شیرینی در این بازی وجود دارد که می توانید با کسب پول و امتیاز آن ها را خریداری کنید. این بازی زیبا و سرگرم کننده با توجه به ویژگی های فانتزی و دخترانه ای که دارد می تواند گزینه ای بسیار سرگرم کننده، چالش برانگیز و در عین حال یک بازی عالی برای شکوفایی خلاقیت های دختران باشد. در ادامه می توانید این بازی را به صورت تست شده در دو نسخه معمولی و مود شده (ستاره و الماس بی نهایت) از فارسروید دانلود کنید. شایان ذکر است که Sugar Store در نزدیک به یک ماه بیشتر از 500 هزار بار در گوگل پلی دانلود شده و امتیاز 4.4 از 5.0 را نیز از آنِ خود کرده است.

تغییرات نسخه 0.17.2 Get free life after the update! • Enhance game stability and give you a better experience! • Optimized the plot to make the story smoother! • Adjusted the scene to improve the visual experience More surprises waiting for you to open! Come and run your own sugar store!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Sugar Store 0.17.2 – بازی مدیریتی-تفننی فروشگاه کیک و شیرینی + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..