تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از چندین ایستگاه قطار شهری تا 22 بهمن

تا 22 بهمن امسال هر 15 روز یک ایستگاه از خط 2 قطار شهری مشهد مقدس به بهره برداری می رسد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر عامل شرکت قطار شهری مشهد امروز در مراسم بازگشایی بخش میانی خیابان طبرسی شمالی با اعلام این خبر افزود: برای بهره برداری از 6 ایستگاه فاز اول 150 میلیارد تومان و برای کل خط 2 قطار شهری مشهد مقدس 700 میلیارد تومان نیاز است.

کیانوش کیامرز گفت: همه خیابان طبرسی شمالی تا پایان امشب بازگشایی می شود و هم اکنون بخش شرقی خیابان طبرسی در قسمت میانی بین طبرسی 9 و 11 بازگشایی شده است و خودروهای عبوری در آن تردد می کنند.

او اظهار کرد : ایستگاه بی 2 یا همان ایستگاه میانی به اتمام رسیده است و تحویل بخش بهره برداری خط 2 قطار شهری مشهد مقدس شده است.

انتهای پیام// ا ه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از چندین ایستگاه قطار شهری تا 22 بهمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..