تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود CoinMarketCap 3.4.0 – برنامه کوین مارکت کپ – قیمت و اطلاعات رمز ارزها

CoinMarketCap v3.4.0 – کوین مارکت کپ : دسترسی به قیمت، اطلاعات و اخبار رمز ارز ها به صورت دقیق و حرفه ای
CoinMarketCap – Live Crypto Price Tracker & News
نسخه اصلی / رسمی / اوریجینال پکیج برنامه

CoinMarketCap – کوین مارکت کپ یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اطلاعاتی است که هر روز جدیدترین و به روزترین آمار و اخبار مربوط به ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، بیت کوین کش، دوج کوین، قیمت‌های روز رمز ارزها، تاریخچه ارزهای مختلف، میزان حجم معاملات میزان رشد و افت ارزها، تحلیل‌های دقیق، رتبه‌بندی رمزارز‌ها بر اساس نوع عملکرد، نمودارهای تحلیلی و اطلاعاتی از این دست را منتشر می‌کند. این برنامه یکی از بهترین و دقیق‌ترین پلتفرم‌های اطلاعاتی دنیا است که تریدرهای زیادی از آن برای تحلیل بازار ارز و رمزارزها استفاده می‌کنند.  با استفاده از اطلاعات دقیق این نرم‌افزار می‌توانید به صورتی امن معاملات خود را انجام دهید و از اطلاعات مفید آن قبل از انجام هرگونه خرید و فروش استفاده کنید. برای کوین‌های مورد علاقه خود یک هشدار رمزنگاری تنظیم کنید. قیمت را سفارشی کنید (در ارز رمزنگاری شده ترجیحی خود) که منتظر رسیدن قیمت کوین به یک محدوده خاص هستید. زمانی که رمزارز یا کوین‌ها شما به قیمت‌های مورد نظر شما رسید برنامه به شما اطلاع می‌دهد. برای اینکه به ارزهای مورد نظر خود سریع‌تر و راحت‌تر دسترسی داشته باشید می‌توانید لیستی از کوین‌های مورد علاقه خود را در فهرستی با عنوان واچ لیست (Watch List) قرار دهید تا دیگر مجبور به پیدا کردن ارزهای دلخواه خود در میان طیف وسیعی از رمزارزها و کوین‌ها نباشید. برای اینکار کافی است رمز ارز و کوین مورد نظر خود را ستاره دار کنید تا به واچ لیست اضافه شود.

CoinMarketCap

با استفاده از برنامه CoinMarketCap – Live Crypto Price Tracker & News می‌توانید آمار بازار، رتبه، ارزش بازار و حجم را برای دو دارایی کریپتو را با ارزش BTC یا ارز مورد نظر خود مقایسه کنید. بیش از 45000 بازار رمزنگاری فعال را ردیابی کنید و ارزهای دیجیتال را بر اساس قیمت، ارزش بازار و حجم آنها در 1 ساعت، 24 ساعت، 7 روز، 30 روز، 90 روز، 1 سال و کل زمان موجود در بازار مقایسه کنید. کریپتوها را در کنار هم قرار دهید و تغییرات و پیشرفت ها را در طول زمان دنبال کنید. با استفاده از مبدل قیمت قدرتمند این برنامه اندروید می‌توانید کریپتو را به کریپتو، کریپتو به فیات، یا کریپتو را به فلزات گرانبها تبدیل کنید. ارزش رمزارز خود را با ارز فیات ترجیحی خود یا با بیت کوین مقایسه کنید. با این برنامه به اخبار و به‌روزرسانی‌های شخصی ارزهای دیجیتال در مورد کوین‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا می‌کنید. از جدیدترین فناوری بلاک‌چین، روندها و تحلیل‌های رمزنگاری را از رسانه‌های برتر ارزهای دیجیتال مطلع می‌شوید. می‌توانید محتوای شرکت‌های برتر را در وبلاگ این برنامه بخوانید و برندگان و بازنده‌های برتر بازار را بشناسید.

CoinMarketCap-Cover

با برنامه CoinMarketCap به اخبار و به‌روزرسانی‌های شخصی ارزهای دیجیتال در مورد کوین‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا می‌کنید. از جدیدترین فناوری بلاک‌چین، روندها و تحلیل‌های رمزنگاری را از رسانه‌های برتر ارزهای دیجیتال مطلع می‌شوید. می‌توانید محتوای شرکت‌های برتر را در وبلاگ این برنامه بخوانید و برندگان و بازنده‌های برتر بازار را بشناسید. این برنامه ایمنی بالایی دارد و می‌توانید از فناوری تشخیص چهره و فناوری Touch ID یا رمز عبور برای ایمن‌سازی برنامه خود استفاده کنید. سلامت و فعالیت پروژه‌های رمزنگاری و بلاک‌چین خود را با یک ردیاب پروفایل کریپتو مشاهده می‌کنید. توضیحات، نمودارها از جمله نمودارهای کندل استیک، سابقه داده‌های OHLCV روزانه و لینک‌هایی که به هر پروژه داده می‌شود را در همین برنامه دریافت می‌کنید. با استفاده از نرم‌افزار CoinMarketCap – Live Crypto Price Tracker & News سرمایه‌گذاران کریپتو می‌توانند با در اختیار داشتن اطلاعاتی از قیبل ارزش کل بازار، میزان احاطه بیت کوین و اتریوم بر بازار، تعداد ارزهای دیجیتال و دیگر موارد به‌روز باشند. با استفاده از این برنامه می‌توانید عملکرد کلی بازار کریپتو را بررسی کنید و بدانید که امروز صنعت بازار ارزهای دیجیتال در کجا قرار دارد. فارسروید به عنوان بروزترین مرجع اندروید، جدیدترین ورژن برنامه CoinMarketCap را به صورت رایگان برای دانلود عرضه کرده است که می توانید آن را با یک کلیک دریافت کنید.

تغییرات نسخه 3.4.0 Test our new alpha-feature - "Live Chat" on select coin detail pages.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود CoinMarketCap 3.4.0 – برنامه کوین مارکت کپ – قیمت و اطلاعات رمز ارزها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..