تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه ثبت نام نیمه‌ متمرکز آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد

مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: ثبت نام دوره دکترای نیمه متمرکز دانشگاه آزاد اسلامی تا 30 آذرماه 95 از طریق سایت سازمان سنجش صورت می‌پذیرد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اطلاعیه دکترای نیمه‌ متمرکز دانشگاه آزاد اظهار داشت: پیرو اطلاعیه مورخ 20 آذر 95 سازمان سنجش کشور در خصوص نحوه ثبت نام و پذیرش دانشجویان برای ورود به رشته‌های مقطع دکترای دانشگاه آزاد سال 96 مقرر گردید. نسبت به ثبت نام و برگزاری آزمون مذکور به صورت متمرکز به وسیلخه سازمان سنجش در تاریخ 6 اسفند 95 صورت می‌گیرد.

توکلی افزود: آن دسته از داوطلبانی که متقاضی پذیرش در دانشگاه مذکور می‌باشند لازم است نسبت به انجام ثبت نام و یا در صورت لزوم اصلاح و ویرایش ثبت نام و یا کد رشته امتحانی براساس اطلاعیه‌های سازرمان سنجش و با توجه به دفترچه راهنمای شرکت در آزمون از طریق سایت سازمان سنجش حداکثر تا 30 سه‌شنبه آذرماه اقدام نمایند.

وی گفت: اطلاعیه سازمان سنجش در ارتباط با ثبت نام آزمون دوره دکترای نیمه متمرکز هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد.

توکلی در خصوص عودت پول ثبت‌نام کنندگان دانشگاه آزاد افزود: داوطلباني كه علاوه بر ثبت‌‌نام در سايت سازمان سنجش در سايت دانشگاه آزاد اسلامي نيز ثبت‌نام نموده‌اند  نيازي به ثبت‌نام مجدد در سايت سازمان سنجش نخواهند داشت. بديهي است هزينه ثبت‌نامي آنان در د انشگاه آزاد اسلامي از طريق دانشگاه مذكور عودت داده مي‌شود.

وی تاکید کرد: در صورتی که افرادي وجود دارند که صرفاً در دانشگاه آزاد اسلامي نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و در سايت سازمان سنجش آموزش كشور تا كنون ثبت‌نام نكرده‌اند، لازم است با مراجعه به سايت اين سازمان نسبت به تكميل تقاضانامه ثبت‌نامي اقدام و كد رهگيري مربوط را از سايت سازمان سنجش آموزش كشور دريافت نمايند. بديهي است وجه ثبت‌نام دانشگاه آزاد این داوطلبان نیز از طريق دانشگاه مذكور عودت داده می شود.

توکلی یادآور شد: در صورت عدم مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور و عدم تكميل تقاضانامه ثبت‌نامي، از نظر اين سازمان اين افراد به عنوان داوطلب آزمون دكتري سال 96 تلقي نخواهند شد و امكان شركت آنان در آزمون مذكور وجود ندارد. بدیهی است برای پذیرش در رشته های دانشگاه آزاد اسلامی نیز نمی توانند متقاضی شوند.

وی گفت: كليه داوطلباني كه براساس توضيحات فوق نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام مي‌نمايند، لازم است در تاريخ مقرر و براساس اطلاعيه‌هاي اين سازمان نسبت به دريافت پرينت كارت و شركت در آزمون متمركز (95/12/6) اقدام نمايند. بديهي است آزمون مستقلي توسط دانشگاه آزاد اسلامي در اين خصوص برگزار نمی شود. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه ثبت نام نیمه‌ متمرکز آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..