تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنرال موتورز و کنترل مسافت ها - آکا

نوشته شده در تاریخ 1395/09/24 در دسته بندی دیدنی های جهان از هر پنج قاره پرتال آکاايران سايت خبرگزاری آکا بخش قاره آسیا قسمت دیدنی های جهان از هر پنج قاره- جنرال موتورز و کنترل مسافت ها آکاایران: مدیریت مسافت در دستان جنرال موتورز

جنرال موتورز توانست برد حرکت را در خودروهای الکترونیکی خود راه اندازی کند. این شرکت در بیانیه ای در مورد ثبت حق امتیاز این سیستم، گفته است امکان نمایش برد حرکت خودروی الکتریکی یک اقدام الهام بخش است که باعث کاهش نگرانی راننده می شود. بخشی از این بیانیه در ادامه آمده است:

به گزارش آکاایران: با توجه به این نکته که تکنولوژی به کار رفته در خودروهای الکتریکی شاهد پیشرفت های تقریبا جدیدی است و همچنین مدت زمان مورد نیاز برای شارژ دوباره باتری این نوع خودروها قابل ملاحظه و از طرف دیگر، مکان های عمومی تعبیه شده برای انجام این کار بسیار محدود است، اطلاع داشتن از برد حرکتی خودرو باعث کاهش نگرانی راننده در مورد پایان شارژ خودرو قبل از اتمام سفر می شود. با الی گشت همراه باشید:

,جنرال موتور, خودروی هوشمند,[categoriy] جنرال موتورز و کنترل مسافت ها

جنرال موتورز و کنترل مسافت ها - آکاجنرال موتور, خودروی هوشمند

آکاایران: جنرال موتورز و کنترل مسافت ها

کاملا مسلم است که پیش از این امکان نمایش برد حرکت در خودروی الکتریکی شورولت بولت (Chevy Bolt EV)، بسیار کارساز است. این سیستم به رانندگان مجوز داده تا با اطمینان بیشتری به رانندگی در خودروی الکتریکی خود بپردازند. حال جنرال موتورز قصد دارد این تکنولوژی را با قیمت پایین برای تمام رانندگان خودروهای الکتریکی مهیا سازد. این سیستم می تواند با توجه به میزان شارژ باقی مانده و نحوه رانندگی راننده، اعداد دامنه حرکت خودرو را به روش جالبی در داشبورد خودرو به نمایش بگذارد؛ برد حرکت خودرو به علاوه حداکثر و حداقل برد رانندگی از جمله این اطلاعات هستند.

خودروهای الکتریکی موجود، مجهز به یک رایانه هستند که به راننده نشان داده چه میزان مسافتی  را می توان با شارژ موجود در خودرو پیمود. با این حال زمانی که راننده یک مسافت مشخص برای اتمام سفر خود در نظر دارد، امکان دارد در میانه سفر از میزان مسافت طی شده و مسافت باقی مانده مطلع نباشد. با کم شدن برد حرکتی خودرو، این نگرانی به طور فزاینده در راننده افزایش می یابد که آیا قبل از رسیدن به مقصد و یا رسیدن به یک ایستگاه شارژ، انرژی خودرو تمام می شود یا خیر. بنابراین؛ داشتن اطلاعات مفید و اضافی می تواند به کاهش استرس راننده خودروی الکتریکی یاری رساند.

نکته جالب این است که جنرال موتورز سال ها در مورد «اضطراب برد» (range anxiety) صحبت کرده است و حتی در سال ۲۰۱۰ تصمیم داشت این عبارت را به عنوان یک علامت تجاری به ثبت برساند، اما بعدا از انجام این کار منصرف شد. در آن زمان شرکت های سازنده ی خودروهای الکتریکی دیگر، مانند تسلا، زیاد درگیر این موضوع نبودند. همچنین دانشگاه MIT برآورد کرده است که  ۸۷ درصد ترددها در «روزهای با خودرو» در ایالات متحده می تواند توسط خودروهای الکتریکی انجام شود.

به عبارت دیگر؛ موضوع اضطراب برد بیش از میزان واقعی، مهم جلوه داده شده است. اکنون که جنرال موتورز قصد دارد تولید خودروهای الکتریکی را با جدیت دنبال کند، باید نگرانی ها در مورد این موضوع را کم کرده و مردم بیشتری را برای خرید خودروی بولت قانع کند. واقعا خنده دار است که جنرال موتورز بعد از معرفی خودروی الکتریکی با برد زیاد، هنوز روی عبارت «اضطراب برد» مانور می دهد.

در هر صورت، زمانی که شما برای آزمایش بولت پشت فرمان می نشینید، به یاد داشته باشید؛ دانستن این که قبل از اتمام انرژی چند مایل تا مقصد خود فاصله دارید، سودمند است.

جنرال موتورز و کنترل مسافت ها

دیدنی های جهان از هر پنج قاره - http://www.eligasht.com/Blog




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنرال موتورز و کنترل مسافت ها - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..