تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجربه ی بی نظیر اقامت در جزیره موریس - آکا

آکاایران: در موریس کجا اقامت کنیم؟

خلیج بزرگ یا (Grand Bay)  که به شکل (Grand Baie)  نیز نوشته می شود در یک روستای زیبا در منطقه (Rivière du Rempart) واقع در بخش غربی ناحیه (Pamplemousses) جزیره موریس؛  قرار دارد. این محل زیر نظر شورای اداری روستا که خود از زیر مجموعه های شورای منطقه (Rivière du Rempart) محسوب می شود، اداره شده و بر اساس آخرین آمارگیری انجام شده ، بیش از ۱۱ هزار و ۹۱۰ نفر در آن زندگی می کنند.

به گزارش آکاایران: خلیج بزرگ در جزیره موریس یک مرکز اصلی گردشگری محسوب شده و میعادگاه عاشقان موتور هارلی دیویسون است که با اجاره کردن این موتور در خلیج بزرگ، موتور سواری کرده و از آن لذت می برند. بهترین هایپرمارکت جزیره نیز در این منطقه واقع شده و همچنین تعداد زیادی رستوران و فست فود نیز در این محل در دسترس گردشگران قرار دارد.

برای رسیدن به این منطقه باید از اتوبوس های اکسپرس و تندروی (Grand Baie Express Bus) در ترمینال شمالی در پورت لوئیس (Port Louis) استفاده کرده و با پرداخت ۳۴ روپیه و صرف زمانی حدود ۳۰ دقیقه به خلیج بزرگ برسید.

در این محل مراکز اقامتی متعددی وجود دارد که شما می توانید بر اساس بودجه خود؛ یکی از آن ها را انتخاب و در آن ساکن شوید. در این فهرست به معرفی برخی از بهترین مراکز اقامتی این ساحل می پردازیم:

آدرس و شماره تماس:

Royal Road-Pointe Aux Canonniers, +۲۳۰۲۰۹۷۰۰۰  (canonnier@bchot.com, fax: +۲۳۰ ۲۶۳ ۷۸۶۴)

در این هتل شما در یک شبه جزیره خصوصی که از سه طرف با اقیانوس احاطه شده است اقامت داشته و علاوه بر سکونت در محلی تاریخی، نمای زیبایی از دریا و بخش شمالی جزیره را خواهید دید. در این هتل؛ اتاق های دوبلکس و آپارتمان های خانوادگی نیز وجود داشته و فضای سبز زیبائی با مسیرهای باریک در بین درختان ساخته شده است. در مرکز این باغ، یک درخت بسیار قدیمی و کهنسال انجیر معابد (banyan tree) قرار دارد که  در بالای آن مرکز خدماتی ساخته شده و می توانید از طریق پله های چوبی به بالای درخت رفته و از خدماتی مانند ماساژ بهره مند می شود. در محوطه این هتل همچنین یک منطقه به شکل اقامت گاه دزدان دریایی برای بازی کودکان ساخته شده و یک برج فانوس دریایی قدیمی نیز در این محل قرار دارد.

هتل Hotel La Residence

آدرس و شماره تماس:

Grand Bay, Mauritius,  +۲۳۰ ۷۵۵ ۰۷۴۷

این هتل دارای اتاق های مختلفی با امکانات نسبتا خوبی بوده و هزینه کرایه اتاق های آن از هر شب ۲۰ یورو آغاز شده و ببیشتر می شود.

Veranda Grand Baie Hotel & Spa Mauritius

آدرس و شماره تماس:

Royal Road, Grand Bay, Mauritius , ☎ +۲۳۰ ۲۰۹ ۸۰۰۰

در این هتل شما به طور کامل احساس بودن در خانه خود را داشته و از محیط ساده و صمیمانه آن لذت خواهید برد. این هتل در فاصله ۲۳ و نیم کیلومتری پورت لوئیس قرار داشته و ساعت تخلیه آن ۱۲ و ساعت پذیرش ؛ ۱۴ است. این هتل به مراکز خرید نیز نزدیک بوده و عاشقان خرید و علاقه مندان به بازارگردی می توانند در آن اقامت کنند. با پنج دقیقه پیاده روی از هتل  وراندا گراند بی می توان به مراکز خرید جزیره دسترسی پیدا کرد. فضای سبز این اقامتگاه با دارا بودن درختان نخل بلند و فضا سازی زیبا، محلی ایده آل برای تمدد اعصاب محسوب شده و معماری آن نیز دارای هارمونی و همگونی با طبیعت است.

Royal Palm Hotel

آدرس و شماره تماس:

Royal Road – Grand Bay,  +۲۳۰ ۲۰۹ ۸۳۰۰ (royalpalm@bchot.com,

fax: +۲۳۰ ۲۶۳ ۸۴۵۵)

این هتل جز هتل های بین المللی محسوب شده و دارای امکانات بسیار مناسبی است.

هتل Le Mauricia

آدرس و شماره تماس: Royal Road – Grand Bay,  +۲۳۰ ۲۰۹ ۱۱۰۰

(mauricia@bchot.com, fax: +۲۳۰ ۲۶۳ ۷۸۸۸)

هتل لا موریسا جز هتل های چهار ستاره محسوب شده و خدمات مناسبی به گردشگران ارائه می دهد. این هتل دارای موقعیت مناسبی در مرکز خلیج بزرگ است.

مجموعه اقامتی Villas Oasis

آدرس و شماره تماس:

Grand Bay,  +۲۳۰۲۶۳۲۲۱۳

زمان پذیرش مسافر در این هتل ساعت ۱۴ بوده و ساعت تخلیه نیز ۱۱ صبح است. این مرکز اقامتی با ارائه ویلاهای مناسب جهت اقامت خانوادگی و جمعی، محل مناسبی برای گذراندن تعطیلات در کنار خانواده و دوستان محسوب شده و شما از امکانات کامل یک منزل مسکونی بهره می برید. هزینه اجاره ویلاهای این مرکز؛ ۲۰۰ یورو برای هر شب است.

Paradise Cove Hotel & Spa

آدرس و شماره تماس: Anse La Raie, Grand Baie,  +۲۳۰ ۲۰۴ ۴۰۰۰

این هتل ۵ ستاره در بخش انتهایی شمال خلیج بزرگ قرار داشته و دارای امکانات مناسب رفاهی – اقامتی بوده و هزینه اتاق های آن نیز بر اساس نوع و اندازه، متفاوت است.

La Serenade Bed and Breakfast

آدرس و شماره تماس: Maharana Pratap Lane, Morcellement St. Honoré, Grand Baie,  ۲۳۰.۲۶۹.۳۱۲۴(reservations@laserenade.com)

این هتل با دارا بودن ده اتاق همانطور که از نامش بر می آید، صبحانه رایگان نیز در اختیار مسافران قرار داده و در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی تا ساحل خلیج بزرگ است. در این هتل امکانات مناسبی مانند استخر، کافه، رستوران در پشت بام و دارای منظره ای ویژه ، تهویه مطبوع، بالکن های بزرگ و زیبا و گاو صندوق شخصی به مسافران ارائه می شود.

هتل Domaine des Alizées

آدرس و شماره تماس: Chemin Vingt Pieds, Grand-baie, Mauritius,  +۲۳۰۲۶۳۲۱۹۸

ساعت پذیرش در این هتل ساعت ۱۴ بوده و ساعت تخلیه نیز ۱۱ صبح است. این هتل با دارا بودن اتاق های ۲ و سه تخته، آپارتمان و سوئیت، دارای سطح بالایی از استاندارد بوده و برای فصل اوج گردشگر، هزینه اجاره اتاق های آن گران است. این هتل جز هتل های پنج ستاره محسوب شده و خدمات متنوعی را به مشتریان خود عرضه می کند. یکی از نقاط قوت این هتل، مرکز ماساژ و رستوران ویژه با چشم انداز ساحلی است. قیمت پایه اتاق های این هتل از ۱۱۷ یورو شروع شده و افزایش پیدا می کند.

Villas Athena

آدرس و شماره تماس:

Chemin Vingh Pieds, Grand-Baie, Mauritius,  +۲۳۰۲۶۳۲۱۹۸

ساعت پذیرش و تخلیه این هتل نیز مشابه موارد پیشین بوده و این مرکز اقامتی را می توان محلی ایده ال برای اقامت در جزیره موریس محسوب کرد. فاصله این هتل تا ساحل بسیار کم بوده و خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می دهد. ویلاهای این مرکز اقامتی دارای امکانات کامل بوده و خدمات هتل نیز بسیار خوب است. این هتل همچنین مجهز به یک مرکز ورزشی بوده و هزینه اجاره ویلاهای آن از ۱۴۵ یورو آغاز شده و افزایش پیدا می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجربه ی بی نظیر اقامت در جزیره موریس - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..