تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود مراسم BAFTA Games Awards 2022

اولین رای باشید!

مراسم BAFTA Games Awards 2022

جوایز بهترین بازی‌های مراسم بفتا

دانلود-bafta-game-awards

مراسم BAFTA Games Awards 2022 بالاخره در شهر لندن و سالن کوئین الیزابت برگزار شده و طی آن، بهترین بازی‌ها در شاخه‌های مختلف موفق به کسب جایزه شدند. این مراسم برای تقدیر از بازی‌های عرضه شده در سال ۲۰۲۱ اختصاص داشتند و آثار مهمی مانند Returnal هم در ان حضور داشتند. این بازی که انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۵ محسوب می‌شود، موفق شد که در این مراسم، جایزه بهترین بازی سال را دریافت کنید. این بازی در بخش‌های مختلف نیز موفق به کسب نامزدی شده بود و در بخش‌هایی از آن‌ها هم به موفق به کسب پیروزی شد.

امسال هم مانند سال پیش، مراسم به‌صورت آنلاین برگزار شده و تیم‌ها از طریق کنفرانس ویدیویی با مراسم در ارتباط بوده‌اند. بازی It Takes Two در این مراسم موفق شد که بهترین بازی چند نفره شده و جتی جایزه بهترین بازی اوریجینال را نیز به خود اختصاص دهد. این بازی توانسته بود که در مراسم Games Awards امسال بهترین بازی سال شود. بازی Forza Horizon 5 هم توانست بهترین بازی بریتانیایی مراسم شود. از دیگر بخش مهم می‌توانید به بخش بهترین کارگردانی اشاره کنیم که Inscryption در آن توانست صاحب جایزه شود. بازی Unpacking یکی از پر سر و صداترین بازی‌های امسال بود که توانست جایزه بازی مستقل را در مراسم کسب کند. این مراسم را می‌توانید با بهترین کیفیت همراه با زیرنویس انگلیسی دریافت کرده و به‌صورت کامل آن را تماشا کنید.

info

The 18th British Academy Video Game Awards was hosted by the British Academy of Film and Television Arts on 7 April 2022 to honour the best video games of 2021. Held at the Queen Elizabeth Hall in London, television presenter Elle Osili-Wood returned to host the ceremony for the second time.

رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود مراسم BAFTA Games Awards 2022»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..