تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل پیکسل به دو فرمان حرکتی جدید مجهز می‌شود

گوشی گوگل پیکسل به‌زودی به دو فرمان حرکتی تازه‌ مجهز خواهد شد که امکان دسترسی به ویژگی‌های جذابی را فراهم می‌کنند.

دارندگان گوشی Google Pixel به‌زودی می‌توانند برخی از امکانات آیفون ۷ و گوشی‌های اندرویدی قدیمی را با بروزرسانی جدید تجربه کنند.

روشن و خاموش کردن صفحه‌ی نمایش با دو بار ضربه یا Double-tap to Check Phone فرمان حرکتی تازه‌ای است که به پیکسل افزوده خواهد شد. این قابلیت برای اولین بار توسط ال جی جی ۲ مورد استفاده قرار گرفت و با نام Knock Knock شناخته می‌شد. چندی بعد این ویژگی با عملکردی مشابه و با عنوان Tap to Wake در ماه ژوئن سال ۲۰۱۵ و هم‌زمان با عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی اندروید مارشمالو برای سایر گوشی‌های اندرویدی معرفی شد.

برداشتن گوشی برای دیدن نوتیفیکیشن‌ها یا Lift to check Phone فرمان حرکتی دیگری است که کاربران پیکسل می‌توانند از آن استفاده کنند. این ویژگی در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار در گوشی موتو ایکس مورد استفاده قرار گرفت و پس از آن در سال ۲۰۱۶، اپل قابلیت مشابهی با نام Raise to Wake برای گوشی‌های آیفون ۶ اس و آیفون ۷ عرضه کرد.

با فعال بودن این قابلیت، می‌توانید تنها با در دست نگاه‌داشتن گوشی و بلند کردن آن، صفحه‌ی نمایش را روشن کنید و از پیام‌های دریافتی مطلع شوید. عملکرد این دو فرمان حرکتی برخلاف القاب نه‌چندان جذابشان؛ بسیار راضی‌کننده است و حضور چنین قابلیت‌هایی می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده برای کاربران رقم بزند.

دارندگان گوگل پیکسل می‌توانند در هفته‌ی جاری منتظر دریافت این بروزرسانی با حجمی معادل ۲۶۳ مگابایت باشند. علاوه بر افزوده شدن دو فرمان حرکتی، پچ امنیتی ماه دسامبر نیز در این آپدیت گنجانده شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل پیکسل به دو فرمان حرکتی جدید مجهز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..