تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایزه خودروی سال ژاپن به سوبارو ایمپرزا 2017 تعلق گرفت

مدل جدید سوبارو ایمپرزا، جایزه‌ی خودروی سال ۲۰۱۷ کشور ژاپن را از آن خود کرد.

در سی‌ و هفتمین دوره‌ از رویداد انتخاب خودروی سال کشور ژاپن، با انتخاب کمیته‌ی روزنامه‌نگاران عرصه‌ی خودرو، سدان کامپکت چهارچرخ محرک سوبارو، توانست این جایزه را از آن خود کند.

این خودرو با کسب ۴۲۰ امتیاز و با اختلاف زیاد رتبه‌ی اول را کسب کرد. هیئت داوری دلایل متعددی برای انتخاب این خودرو اعلام کرده است: پلتفرم جدید جهانی که زیرساخت تمامی مدل‌های آینده‌ی سوبارو خواهد بود، عملکرد رانندگی این خودرو و همچنین قیمت مناسب آن، از جمله‌ی این دلایل هستند. علاوه ‌بر ‌این، مدل ایمپرزا توانست امتیازات بالایی در بخش فناوری‌های ایمنی همچون سامانه‌ی ایمنی آی‌سایت (EyeSight) و ایربگ‌ مخصوص عابران پیاده‌ کسب‌ کند.

در این رده‌بندی، خودروی تویوتا پریوس با کسب ۳۷۱ امتیاز در رده‌ی دوم و خودروی آئودی A4 با کسب ۱۴۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته‌اند. این امتیاز آئودی A4، کافی بود تا جایزه‌ی بهترین خودروی وارداتی را از آن خود کند.

در طی ۳۷ دوره‌ی گذشته، این دومین باری است که شرکت سوبارو موفق به اخذ این جایزه‌ شده است. شرکت‌های هوندا، تویوتا و مزدا به ترتیب با ۱۱، ۸ و ۶ جایزه، از این لحاظ پیشرو هستند. جایزه‌ی پیشین شرکت سوبارو در سال ۲۰۰۴-۲۰۰۳ به نسل چهارم مدل لگاسی تعلق گرفته بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایزه خودروی سال ژاپن به سوبارو ایمپرزا 2017 تعلق گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..