تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپیکر هوشمند قدرت گرفته از کورتانا هارمان در راه است

شرکت مایکروسافت به‌تازگی علاوه بر اعلام ویژگی‌های جدید برای کورتانا، SDK را معرفی کرد که به توسعه‌دهندگان شخص‌ثالث اجازه می‌دهد تا این دستیار صوتی را روی محصولات خود قرار دهند. حال به نظر می‌رسد Harman Kardon یکی از این شرکت‌ها است و می‌خواهد محصولی را بزودی معرفی کند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

مایکروسافت اعلام داشت که Harman Kardon یکی از شرکای تجاری آنها در به کارگیری کورتانا محسوب می‌شود. براساس گزارش‌ها جدید، هارمان می‌خواهد اسپیکر هوشمندی قدرت گرفته از کورتانا را سال ۲۰۱۷ عرضه کند که می‌تواند رقیبی برای اکو آمازون و گوگل هوم باشد.

به کمک چنین اسپیکری می‌توان با کورتانا در ارتباط بود و پاسخی برای هر گونه سوال داشت. مایکروسافت و هارمان اطلاعات بسیاری از این اسپیکر ارائه ندادند و اطلاعات بیشتر را به سال ۲۰۱۷ موکول کردند.  بنابراین جهت کسب جزئیات بیشتر از اسپیکر هوشمند Harman Kardon باید تا سال ۲۰۱۷ منتظر ماند.

انتظار می‌رود در CES 2017 یا MWC 2017 شاهد معرفی تکمیلی محصول موردبحث باشیم.

neowin

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپیکر هوشمند قدرت گرفته از کورتانا هارمان در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..