تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش کشوری سلامت دهان و دندان

رئیس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت گفت :بیش از 90 درصد مردم به نوعی درگیر مشکلات دهان و دندان هستند

برگزاری همایش کشوری سلامت دهان و دندانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، دکتر صمدزاده افزود : اجرای طرح سلامت دهان و دندان و اهمیت حفظ و ارتقاء سلامت در بین آحاد جامعه بخصوص گروه‌های هدف و آسیب پذیر از اهداف اصلی طرح تحول نظام سلامت است.

او با اشاره به ارائه خدمات در حوزه سلامت دهان و دندان تصریح کرد : خوشبختانه در حوزه سلامت دهان و دندان در طی ۲سال اخیر اقدامات و تحول چشمگیری در کشور انجام شده است.

صمدزاده با اشاره به توسعه مراکز خدمات جامعه سلامت در ۲ سال گذشته اذعان داشت : نزدیک به یکهزار و ۲۰۰ مرکز در سطح کشور نوسازی  و تجهیزات آن بروز شده است و توانسته ایم نیروی انسانی خوبی جذب کنیم .
او با اشاره به خدمات دندانپزشکی رایگان به گروه سنی زیر ۱۴ سال در سطح کشور خاطرنشان کرد : ارائه خدمات در سنین پایین موجب می‌شود تا هم مردم سالم‌تر بمانند و هم هزینه‌های بعدی بهداشت و درمان کاهش یابد.

مشاور معاون وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت : یکی از دغدغه‌های ما مقطعی بودن خدمات در سطح کشور است که امیدوارم با حضور خیران این قبیل اقدامات ادامه یابد چرا که قطعا خدمات در حوزه بهداشت دهان و دندان از نیازهای اصلی مردم است.

او با اشاره به اهداف دیگر اجرای طرح تحول سلامت دهان و دندان اظهار کرد : هدف ما این است که بتوانیم در طرح سلامت دهان و دندان در مرحله اول با توجه به تفاهم نامه ای که با آموزش و پرورش منعقد شده است جلوی پوسیدگی دندان را در گروه سنی ۴ تا ۶ سال بگیریم و در مرحله دوم در مناطق محروم دسترسی مردم را به مراکز درمانی سلامت دهان و دندان و دندانپزشکی فراهم کردیم.

دبیر برگزاری همایش کشوری سلامت دهان و دندان گفت : هدف از برگزاری این همایش بررسی موفقیت ها و چالش های طرح تحول سلامت حوزه دهان و دندان است.

دکتر قرایی افزود : خوشبختانه تربت جام در حوزه سلامت دهان و دندان پوشش ۱۰۰ در صدی خدمات ، ‌کاهش صفر در صدی بیمه و پوشش ۱۰۰ در صدی نیروی دندانپزشکی در مناطق مرزی را دارد که این همایش می تواند این شهرستان را الگویی در راستای اجرای هر چه بهتر طرح تحول سلامت دهان و دندان در کشور معرفی کند.

همايش کشوری سلامت دهان و دندان به مدت سه روز با حضور مشاور معاون بهداشت و رئیس اداره سلامت بهداشت دهان و دندان و جمعي از استادان و  دندانپزشکان کشور در تربت جام  و مشهد مقدس برگزار می شود .
انتهای پیام// م ط




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش کشوری سلامت دهان و دندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..