تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری 10 سوداگر مرگ در خلیل آباد / پاکسازی مناطق آلوده با اقدام فوری ناجا

ساعت: 18:17 منتشر شده در مورخ: 1395/09/24 شناسه خبر: 977957

فرمانده انتظامی خلیل آباد از کشف 1140 گرم انواع مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و کشف مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نبی الله رحمانی، فرمانده انتظامی خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار یار خراسانی، با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر ظرف 5 روز با محوریت دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در خلیل آباد اجرا شد.

وی در ادامه از کشف 1140 گرم از انواع مواد مخدر در پی اجرای این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: به دنبال اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر خلیل آباد عوامل پلیس موفق به دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر شدند.

رحمانی همچنین برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را از رویکرد های اصلی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دانست و تصریح کرد: شهروندان می توانند هرگونه رفتار مشکوک را یا خبر فروش مواد مخدر را به پلیس 110 اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

وی در پایان با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر یکی از آسیب های اجتماعی است که تاثیر زیادی در وقوع دیگر جرایم دارد، تاکید کرد: مردم با نظارت بر رفتار فرزندان و جوانان خود آنها را از گرفتار شدن و اعتیاد به مواد مخدر باز دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری 10 سوداگر مرگ در خلیل آباد / پاکسازی مناطق آلوده با اقدام فوری ناجا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..