تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همزیستی جالب انسان و طبیعت در باخرز+ تصاویر

ساعت: 18:17 منتشر شده در مورخ: 1395/09/24 شناسه خبر: 977880

وجود درخت چنار چند صد ساله در دل ساختمان مسجد یک روستا، نمونه بسیار جالبی از همزیستی استا ن و طبیعت را به رخ کشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سلام باخرز، در زمانی که قطع درختان و تخریب طبیعت برای ساخت و ساز، به یک امر عادی تبدیل شده است، وجود یک درخت چنار چند صد ساله در دل مسجد روستای ارزنه در شهرستان باخرز، به یکی از جاذبه های این روستا تبدیل شده است.

به گفته اهالی این روستا، قدمت این درخت چنار کهن و تنومند، به چند صد سال قبل بر میگردد و هنگامی که این مسجد قدیمی در روستای ارزنه بنا شد، به جای قطع درخت، آن را در قسمت ورودیساختمان مسجد قرار دادند که این کار به یکی از جاذبه های این روستا تبدیل شده است.

روستای ارزنه در 12 کیلومتری شهرستان باخرز در استان خراسان رضوی قرار دارد و وجود آبشار بسیار زیبا در کنار درختان چنار چند صد ساله و آب و هوای بسیار خوب، این روستا را به یکی از جاذبه های گردشگری استان خراسان رضوی تبدیل کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همزیستی جالب انسان و طبیعت در باخرز+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..