تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی S8 اولین گوشی با بلوتوث ۵ خواهد بود

هفته پیش موسسه SIG لیستی از مشخصات بلوتوث نسخه ۵ را منتشر کرد و طبق آن رنج برد بلوتوث نسخه ۵ به نسبت نسل پیش، ۴ برابر افزایش داشته است. علاوه بر این سرعت انتقال داده در این نسل از بلوتوث، دو برابر نسخه ۴.۲ شده است.

SIG می‌گوید پرچمداران جدید، همگی می‌توانند از این نسخه از بلوتوث استفاده کنند. همان طور هم که پیش‌تر شایعه شده بود، به احتمال قوی گلکسی S8 با این نسل جدید از بلوتوث عرضه خواهد شد.

همچنین این نسل از بلوتوث با گجت‌های پوشیدنی بیشتری در این زمینه سازگار است؛ بنابراین باید شاهد افزایش محصولات بیشتری بر پایه بلوتوث باشیم. این را هم بهتر است بدانید که افزایش سرعت عملکرد بلوتوث ۵، تاثیر زیادی در کیفیت ابزار‌های بر این پایه خواهد داشت.

اگرچه شاید حضور بلوتوث نسخه ۵ بر روی پرچمداران آینده، یک چیز مشخص باشد، اما باز هم باید تا معرفی‌شان منتظر بمانیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی S8 اولین گوشی با بلوتوث ۵ خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..