تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




44 کیلو تریاک در شرق استان تهران کشف شد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی ویژه شرق استان تهران، سرهنگ محمدرضا غیاثوند گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و سوادگران مرگ، ماموران مبارزه با موادمخدر استان با رصد فعالیت قاچاقچیان موادمخدر، در جریان فعالیت تعدادی از سوداگران مرگ استان های جنوب شرقی کشور قرار گرفته و تحرکات آنان را زیر نظر قرار داد.
وی گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل موادمخدر به وسیله یک دستگاه خودروی تریلی از مناطق جنوبی کشور به سمت استان تهران، دو گروه از مامورین مجرب را به محورهای مواصلاتی استان اعزام کرد.
غیاثوند اظهار کرد: ماموران، خودرو مورد نظر را در محور چرمشهر–ورامین مشاهده و آن را به طور نامحسوس مورد تعقیب قرار داده و در موقعیت مناسب در ورودی شهرستان ورامین متوقف کردند.
وی گفت: در بازرسی انجام شده از این خودرو، 44کیلوگرم تریاک کشف و دو قاچاقچی دستگیر شدند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، تامین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
خبرنگار: سید حسن میری- انتشاردهنده: معصومه آقاامینی
تهرام/7254//7244

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «44 کیلو تریاک در شرق استان تهران کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..