تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزنه برداری جام باشگاه های آسیا؛ درخشش عسگری در دسته 62 کیلوگرم

به گزارش ایرنا از فدراسیون وزنه برداری، این مسابقات از امروز (چهارشنبه) به میزبانی قطر آغاز شده است.
مجید عسگری ملی پوش کشورمان توانست سه مدال طلای حرکات یک ضرب، دو ضرب و مجموع جام باشگاه های آسیا را از آن خود کرده تا درخشش نمایندگان ایران در روز نخست تکمیل شود. وی در مجموع وزنه 276 کیلوگرمی را به نام خود ثبت کرد تا بازگشت موفقی به دنیای قهرمانی داشته باشد.
همچنین دو وزنه بردار عربستانی (عبدالطیف و فیصل) با مجموع 260 کیلوگرم و 235 کیلوگرم به ترتیب مقام های دوم و سوم این وزن را بدست آوردند.
پیش از این و در دسته 56 کیلوگرم، «حسن گل پرور» از ذوب آهن اصفهان سه مدال طلای حرکات یک ضرب، دو ضرب و مجموع را از آن خود کرد.
«محمداصغر نژاد» نیز به 2 مدال برنز یک ضرب و مجموع دست یافت و «مهدی دویرانی» پنجم شد.
ورزشی**3783** 1701
تنظیم کننده: امیر میرزاییان*انتشار دهنده: حمید قدیمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزنه برداری جام باشگاه های آسیا؛ درخشش عسگری در دسته 62 کیلوگرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..