تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امکان پشتیبان گیری از آیفون روی درایو گوگل برای تسهیل مهاجرت به اندروید

گوگل برای آسان‌تر شدن مهاجرت کاربران آیفون به اندروید، بروزرسانی جدیدی برای نسخه‌ی iOS اپلیکیشن درایو خود در نظر گرفته است.

گوگل وب‌سایت‌ راهنمای خود را که در آن روش مهاجرت به اندروید برای کاربران آیفون توضیح داده‌ می‌شود، بروزرسانی کرده است. اما مهم‌تر اینکه شرکت یادشده همچنین یک قابلیت جدید به نسخه‌ی iOS اپلیکیشن گوگل‌درایو اضافه کرده است. در جدیدترین بروزرسانی این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند از تمامی مخاطبان، تقویم‌ها و دوربین و محتوای آن روی فضای ابری نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنند. چه یک گوشی هوشمند پیکسل خریداری کنید و چه یک گوشی‌ اندرویدی دیگر، حالا با استفاده از این روش جدید می‌توانید تمامی داده‌های خود را از آیفون به دستگاه اندرویدی جدیدتان منتقل کنید. روش مورد بحث به‌صورت کاملا خودکار، همه کارهای مورد نیاز برای انتقال از آیفون به اندروید را برای کاربر انجام می‌دهد و این در حالی است که پیش‌تر باید یکسری از اطلاعات مورد نیاز را خود به‌صورت دستی و با استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف آپلود می‌کردید. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

ویژگی جدید در منو‌ی تنظیمات و زیر بخش Backup اضافه شده است. همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر اطلاعات و داده‌های زیادی روی آیفون شما موجود است، برای استفاده از این ویژگی باید کمی بیشتر صبر کنید. گوگل اعلام کرده است پشتیبان‌گیری کامل از اطلاعات امکان دارد در برخی موارد حتی چندین ساعت زمان نیاز داشته باشد، بنابراین بهتر است در حین انجام این فرآیند، گوشی خود را به شارژر و همین‌طور به یک شبکه‌ی پایدار بی‌سیم متصل کنید. اپلیکیشن مورد بحث باید در حالت اجرا روی صفحه قرار داده شود.

این اقدام درواقع پاسخ گوگل به اپل است که مدتی قبل یک اپلیکیشن اندرویدی برای مهاجرت آسان‌تر کاربران سیستم‌عامل موبایلی گوگل به iOS منتشر کرده بود. اما گوگل‌درایو امکانات و قابلیت‌های کاربردی بیشتری دارد و به همین دلیل ویژگی جدید پشتیبان‌گیری آن فقط یکی از چندین موردی محسوب می‌شود که توسط این اپ قابل انجام است. متأسفانه گوگل‌درایو از متون و موسیقی‌های شما نسخه‌ی پشتیبان تهیه نمی‌کند و برای این منظور باید آیفون خود را مستقیما به گوشی پیکسل یا گوشی اندرویدی مورد نظر متصل کنید. البته به نظر می‌رسد این آپدیت هنوز برای اپلیکیشن گوگل درایو منتشر نشده است. حداقل تا به این لحظه ما در منوی تنظیمات این اپلیکیشن گزینه‌ی جدید پشتیبان‌گیری مشاهده نکردیم. اما این تغییر به‌احتمال خیلی زیاد به‌زودی در قالب یک بروزرسانی برای گوگل درایو منتشر خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امکان پشتیبان گیری از آیفون روی درایو گوگل برای تسهیل مهاجرت به اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..