تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت گوشی های جدید نوکیا مشخص شد -

آکاایران می دانیم که گوشی های جدید نوکیا در سال ۲۰۱۷ راهی بازار می شوند و تا این لحظه مشخص شده که این شرکت قصد دارد سه تلفن همراه هوشمند جدید در رده های مختلف راهی بازار کند. در حالی که هنوز اطلاعات لو رفته از این محصولات رسما تایید نشده اند، شایعات به قیمت این محصولات اشاره می کنند.

 در شایعات جدید گفته شده که ارزان ترین گوشی جدید شرکت نوکیا با قیمتی نزدیک به ۶۰۰ هزار تومان راهی بازار خواهد شد. قبلا گفته شده بود که این تلفن همراه هوشمند از دو گیگابایت رم و صفحه نمایشی با کیفیت Full HD بهره می برد. این گوشی دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. به احتمال زیاد نوکیا برای این گوشی از تراشه ی اسنپ دراگون ۴۳۰ و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی استفاده کرده و به گفته شده که با اندروید ۷٫۰ راهی بازار می شود.

,گوشی سامسونگ,گوشی سامسونگ گالکسی,گوشی سامسونگ گالکسی,[categoriy] قیمت گوشی های جدید نوکیا مشخص شد

گوشی سامسونگ,گوشی سامسونگ گالکسی,گوشی سامسونگ گالکسی,گوشی گالکسی سامسونگ,موبایل نوکیا,گوشی نوکیا,موبایل سونی اریکسون,سونی اریکسون اکسپریا,قیمت گوشی htc,تبلت,تبلت سامسونگ,تبلت سونی,تلویزیون سامسونگ,تلویزیون ال جی,آیفون,آی پد,لپ تاپ,قیمت لپ تاپ

آکاایران: قیمت گوشی های جدید نوکیا مشخص شد

به گزارش آکاایران البته به نظر می رسد این شرکت گوشی دیگری هم با نام D1C در دست ساخت دارد که به سه گیگابایت رم و صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD مجهز شده که قیمت آن هم به احتمال زیاد نزدیک به ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود.

گوشی های جدید نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهند شد.

 اخبار تکنولوژی -  دیجی  کالا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت گوشی های جدید نوکیا مشخص شد -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..