تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکنجه دردناک کودک 9 ماهه در مهدکودک + عکس

شکنجه دردناک کودک 9 ماهه در مهدکودک + عکسکودک 9 ماهه که در مهدکودک مورد شکنجه و تجاوز قرار گرفت

بارها و بارها آزار و اذیت کودکان در مهدکودک ها گزارش شده است و این مشکل در بسیاری از کشورهای جهان وجود دارد.

به گزارش تالاب، تصاویری از شکنجه های کودک 9 ماهه در مهدکودک را مشاهده مینمایید. این کودک 9 ماهه که پدر و مادرش  به این مهد کودک سپرده بوده اند متوجه آثار شکنجه های هولناک روی بدن فرزندشان شدند.

کودکی بی‌گناه، قربانی مربی سنگ‌دل خود در یکی از مهدکودک‌های هند شد. یک پدر و مادر هندی بدلیل مشغله کاری و نداشتن وقت برای نگهداری از فرزندشان مجبور شدند مکانی را برای نگهداری از کودک خود پیدا کنند. آنها پس از وسواس بسیار سرانجام مهد کودکی را نزدیک منزل انتخاب و کودک 9 ماهه خود را بدست پرستار این مجموعه سپردند تا چند ساعتی را از فرزند آنها مراقبت کند.

شکنجه دردناک کودک 9 ماهه در مهدکودک + عکس

شکنجه کودک در مهدکودک

 

پرستار مربوطه به آنها قول داد تا هر زمان که نگران و یا دلتنگ فرزندشان شدند فرزند خود را از طریق دوربین های مدار بسته داخل مهد مشاهده کنند. اما در نهایت کودک خود را با صورتی کبود تحویل می گیرند. پرستار به آنها می گوید که کودک شما به دلیل اینکه به تازگی به راه افتاده در حین بازی این اتفاق برایش پیش آمده و کبودی چیز خاصی نیست. حال آنکه دوربین های مهد کودک راز دیگری را در خود داشت.

پدر و مادر که حرف پرستار را باور نکرده بودند پس از بردن کودک به بیمارستان متوجه می شوند که صدمات وارد بسیار وحشتناک تر از صحبت های پرستار بوده است: شکستگی در داخل جمجه و یک لخته خون در داخل مغز کودک ایجاد شده بود.

شکنجه دردناک کودک 9 ماهه در مهدکودک + عکس

آزار و اذیت کودکان در مهدکودک

 

آنها بعد از شکایت به پلیس و پیگیری ماجرا پس از بازبینی فیلم دوربین های مدار بسته، از شکنجه و تنبیه کودک خود توسط مربی مربوطه شوکه می شوند. حالا پس از شکایت های لازم مربی مربوطه دستگیر و مدیر مهد پس از قرار وثیقه آزاد شده ولی پدر و مادر نگران عواقب این وحشت در روح و روان فرزند خود هستند.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکنجه دردناک کودک 9 ماهه در مهدکودک + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..