تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زارعیان همچنان یار ذخیره درخشان! الیاس برند تبلیغانی فدراسیون جودو به ایران نمی آید/ گزینه ها همچنان روی میز فدراسیون جودو

چهارشنبه، 24 آذر 1395 ساعت 16:162016-12-14ورزشي

مسئولان فدراسیون جودو با الیاس الیادیس اعجوبه یونانی جودوی دنیا به توافق نهایی نرسیده اند و به دنبال گزینه جدید برای جایگزینی او هستند.

- الیاس برند تبلیغانی فدراسیون جودو به ایران نمی آید/ گزینه ها همچنان روی میز فدراسیون جودو مسئولان فدراسیون جودو با الیاس الیادیس اعجوبه یونانی جودوی دنیا به توافق نهایی نرسیده اند و به دنبال گزینه جدید برای جایگزینی او هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"، جلسه استعدادیابی فدراسیون جودو با حضور محمد درخشان (رییس فدراسیون)، تجاری (نایب رییس فدراسیون)، محمدرضا رودکی (مدیر تیم های ملی) و مربیان و برخی از پیشکسوتان جودو روز دوشنبه در فدراسیون جودو برگزار شد.

طبق شنید ها در این جلسه در مورد گزینه های احتمالی برای هدایت تیم ملی جودو نیز بحث و تبادل نظر شده است.

مسئولان فدراسیون جودو که مدعی بودند به دنبال پیشرفت جودوی ایران هستند، نام اعجوبه جودوی دنیا را مطرح کردند و مدعی شدند که با او به توافقات اولیه نیز رسیده اند.

مسئولان فدراسیون که مدام روی "الیادیس" یونانی گزینه مربیگری در تیم ملی ایران مانور رسانه ای می دادند، حالا به این نتیجه رسیده اند که باید به دنبال گزینه دیگری باشند.

طبق آخرین خبرها، مسئولان فدراسیون طی چند روز اخیر به این نتیجه رسیده اند که با اعجوبه جودوی دنیا به بن بست ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زارعیان همچنان یار ذخیره درخشان! الیاس برند تبلیغانی فدراسیون جودو به ایران نمی آید/ گزینه ها همچنان روی میز فدراسیون جودو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..