تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه یزد: اصلاح و تربیت مجرمین باید اصلاح اخلاقی باشد

چهارشنبه، 24 آذر 1395 ساعت 16:162016-12-14سياسي

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یزد گفت: اصلاح و تربیت مجرمین در مراکز اصلاح و تربیت باید بر اساس اصلاح اخلاقی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یزد، حضرت آیت الله محمدرضا ناصری بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل ستاد دیه کشور و دست اندر کاران اصلاح و تربیت زندان ها اظهار داشت: اخلاق و روحیات مثبت شهید لاجوردی باعث اصلاح و تربیت بسیاری از مجرمان در سطح زندان ها و مراکز اصلاح و تربیتی شد و امرز باید بر همین اساس اقدام شود تا بر مبنای کار اخلاقی اصلاح شوند.

ناصری با تاکیدبر دستگیری از محکومان و رفع گرفتاری های مردم ادامه داد: خداوند برای اقدامات این چنینی بر اساس آیات و روایات صریح قرآن وعده اجر و ثواب و پاداش داده که این مسائل بسیار اجر و ثواب دارد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه خداوند همه بندگان خودش را دوست دارد و به بندگان لطف و عنایت می کند اضافه کرد: ما نیز باید با توجه به نگاهی که خداوند به بندگانش دارد به مخلوقات خداوند بنگریم و با همان روش و شیوه به این بنده های خدا خدمت کنیم حتی به بنده های خطاکار هم نگاه لطف داشته باشیم که هم خداوند راضی است و هم اینکه کار بسیار ارزشمندی انجام شده است.

ناصری با بیان اینکه خداوند نگاه مهربانانه به بندگانش دارد عنوان کرد: راحتی دادن به بندگان خدا و گشایش مشکلات مردم بسیار ا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه یزد: اصلاح و تربیت مجرمین باید اصلاح اخلاقی باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..