تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از شنبه 27 آذر ماه کاراته کاهای قم در 2 لیگ معتبر ایران روی تاتامی می روند

چهارشنبه، 24 آذر 1395 ساعت 16:162016-12-14ورزشي

کاراته کاهای شاخص قم در دوره جدید مسابقات سوپر لیگ و همچنین رقابت های لیگ برتر کاراته مردان باشگاه های کشور به مصاف حریفان می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، از روز شنبه بیست و هفتم آذر ماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت رسول گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) در مجموعه ورزشی آزادی تهران فصل جدید مسابقات سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته قهرمانی باشگاه های کشور آغاز می شود.

این در حالی است که چهره های مطرحی از کاراته قم در این سطح از رقابـ ها حضور دارند که از جمله آنها می توان به امیر مهدی زاده ستاره کاراته قم در سه دوره مسابقات جهانی اشاره کرد که امسال در ترکیب تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی تهران قصد رویارویی با حریفان خود در سوپر لیگ را دارد.

همچنین ابوالقاسم پایدار به عنوان سرمربی همراه با محمد شایگان و علی نجفی از قهرمانان شاخص کاراته قم که به عنوان سرباز قهرمان عضو تیم پاس قوامین هستند همراه با اویس سیوکی و ابراهیم الله یاری دیگر کاراته کاهای قم به عنوان کاراته کای آزاد در تیم پاس برابر رقبا به روی تاتامی می روند.

در سال گذشته ابوالقاسم پایدار از استان قم به عنوان سرمربی در تیم پاس قوامین موفق شد در نخستین حضور خود در مسابقات سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه های کشور، با شکست تیم های قدرتمند و مدعی حاضر در لیگ و تنها با اخت�




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از شنبه 27 آذر ماه کاراته کاهای قم در 2 لیگ معتبر ایران روی تاتامی می روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..