تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانش آموزان مدارس منطقه کهریزک به اردوی راهیان نور اعزام شدند

، با حضور افضلی نیا مدیر آموزش و پرورش کهریزک، آیت الله موسوی امام جمعه باقرشهر، سرهنگ زرگر مسئول معاونت اردویی سپاه سیدالشهداء استان تهران، سرگرد مجیدی جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله باقرشهر، رضا تقی مسئول بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش کهریزک و دیگر مسئولین سومین مرحله از اعزام دانش آموزان مدارس کهریزک از محل کانون فاطمیه(س) باقرشهر برگزار گردید.

گفتنی است در این مرحله از اعزام 80 نفر از دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه منطقه کهریزک در قالب دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
شایان ذکر است مداحی و همچنین اجرای دکلمه و سرود توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانش آموزان مدارس منطقه کهریزک به اردوی راهیان نور اعزام شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..