تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Chrono Cross: The Radical Dreamers Edition برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Chrono Cross نسخه بازسازی شده از نسخه پیشین مجموعه است. مدل‌های سه‌بعدی به HD ارتقا پیدا کرده‌اند و تصاویر جدیدی را هم در آن می‌بینیم. انواعی از ویژگی‌های جدید هم اکنون به بازی اضافه شده و علاوه بر این، پایه و اساس داستان بازی همچنان در آن وجود دارد. با یک تجربه RPG خاص روبرو هستیم که از زمان و مکان فراتر رفته است و قرار بر این خواهد بود که دو دنیای موازی و به هم پیوسته را آشکار کند. بیش از ۴۰ گروه در بازی حضور دارند که با همدیگر ملاقات کرده و افراد و ابعاد زیادی در این درام حماسی به همدیگر برخورد خواهند کرد.

Chrono Cross The Radical Dreamers Edition PC-FLT | FitGirl Repack

دانلود-بازی-CHRONO-CROSS

با استفاده از یک سیستم جنگی نوآورانه و نوبتی، قرار است که یک RPG خاص را دنبال کنید. قهرمان داستان سرژ نام دارد و در حین گذر زمان ماموریت‌های متنوعی را تجربه خواهد کرد. او در تلاش برای نجات خود از مرگ در یک جهان موازی است. از بهترین ویژگی‌های بازی می‌توانیم به نحوه رویارویی با دشمن اشاره کنیم که در نسخه جدید ارتقا یافته است. بخش‌های گرافیکی بازی به وضوح تغییر پیدا کرده‌اند و هم‌اکنون فیلترهای اچ دی در کنار فونت‌هایی با بافت بهتر را تماشا می‌کنیم. موسیقی پس زمینه بازی هم‌اکنون کیفیت بالاتری دارد و هنگام تجربه بازی روی صفحه نمایش، خواهید دید که وضوح بافت‌ها در محیط و کاراکترها تغییر پیدا کرده است.

اگر تجربه کننده نسخه‌های قبلی این مجموعه باشید، متوجه خواهید شد که این‌بار داستانی رادیکالی در بطن اصلی ماجرا پیاده‌سازی شده است و همه گروه‌های متشکل از سه دزد، در راستای این داستان حرکت می‌کنند. دنیاهای موازی بازی Chrono Cross The Radical Dreamers Edition ممکن است که بارها شما را به اشتباه بیندازد، اما با کمی پیشروی اصل ماجرا دست‌تان خواهد آمد.

تصاویر-بازی-CHRONO-CROSS تصاویر-بازی-CHRONO-CROSS تصاویر-بازی-CHRONO-CROSS تصاویر-بازی-CHRONO-CROSS تصاویر-بازی-CHRONO-CROSS تصاویر-بازی-CHRONO-CROSS

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی FLT فشرده سازی شده است. از کرک CODEX در این ریپک استفاده شده است. کرک فیکس FLT و کرک GOLDBERG در پوشه NoDVD در محل نصب بازی قرار دارد که در صورت تمایل می توانید استفاده کنید. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۳٫۴گیگابایت به حداقل ۱٫۹گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۵ الی ۱۰ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۳٫۵گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. info

“CHRONO CROSS: THE RADICAL DREAMERS EDITION” is a remaster of “CHRONO CROSS”.

The 3D models have been upgraded to HD, new illustrations have been added, and all kinds of new features are now included. Additionally, the game that formed the bedrock of the story, “RADICAL DREAMERS – Le Trésor Interdit -“, is included in this edition!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 8.1 64-bit

Processor: AMD A8-7600 / Intel® Core™ i3-3210

Memory: 4 GB RAM

Graphics: AMD Radeon™ RX 460 / NVIDIA® GeForce® GTX 750

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

Additional Notes: Requires 2GB of VRAM, Supports Keyboard and gamepads

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® 10 64-bit

Processor: AMD A8-7600 / Intel® Core™ i3-3210

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD Radeon™ RX 560 / NVIDIA® GeForce® GTX 1050

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

Additional Notes: Supports Keyboard and gamepads

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه FLT:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه کرک فیکس Crackfix-FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Chrono Cross: The Radical Dreamers Edition برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..