تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Chinatown Detective Agency برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Chinatown Detective Agency داستان خاصی را در سنگاپور روایت می‌کند. اقتصاد جهانی به مرز فروپاشی ده ساله خود نزدیک می‌شود و جهان در یک وضعیت نوسانی قرار دارد. سنگاپور به‌عنوان آخرین پناهگاه نظم شناخته می‌شود، اما حتی اینجا هم دولت در آستانه هرج و مرج بوده و مبارزات ادامه دارد. اینجاست شما می‌توانید وارد شده و در نقش امیر دارما، باید ستاره نوظهوری باشید که به همه این مشکلات پایان می‌دهد. اکنون یک بازرس خصوص تازه‌کار هستید که در قلب محله چینی‌ها زندگی کرده و به‌زودی اولین مشتری خود را دریافت خوپاهید کرد. سال ۲۰۳۷ بوده و احتمالا رخ‌داد هر چیزی در بازی وجود دارد.

Chinatown Detective Agency PC-TiNYiSO

دانلود-بازی-Chinatown-Detective-Agency

در این بازی کاوش در جهانی بزرگ را تجربه خواهید کرد. خشم توده‌های سنگین در کوچه‌های شهر به جریان افتاده است و تاریکی غافلگیرکننده رودخانه لندن و چراغ‌های کور کننده شانگهای در بازی به نمایش گذاشته شده است. بیش از صد محیط را می‌بینیم که به‌زیبایی پردازش شده است و آینده پر تلاطم جهان را به نمایش می‌گذارند. در بازی Chinatown Detective Agency شما باید از پایگاه خود در سنگاپور شروع کرده و جستجوی سرنخ‌ها را همین‌طور ادامه دهید. می‌توانید با ده‌ها کاراکتر با صدای منحصربه‌فرد صحبت کرده و از برنامه اسرار آمیز هر کدام با خبر شوید. کیس‌ها را همین‌طور دنبال کرده و به تحقیقات خود برسید.

مواردی وجود خواهد داشت که باید برای حل آن‌ها تفکر هوشمندانه‌تری داشته باشید. شما به شهود نیاز دارید و همان‌طور باید سرنخ‌ها را دنبال کنید. آن وقت است که برای پیدا کردن پاسخ، ناچارا باید فراتر از بازی را نگاه کرده و ببینید که قتل‌های مرموز رخ داده در شهر، چه دلایلی می‌توانند داشته باشند.

تصاویر-بازی-Chinatown-Detective-Agency تصاویر-بازی-Chinatown-Detective-Agency تصاویر-بازی-Chinatown-Detective-Agency تصاویر-بازی-Chinatown-Detective-Agency تصاویر-بازی-Chinatown-Detective-Agency تصاویر-بازی-Chinatown-Detective-Agency info

Midnight in Singapore. Your contact’s a no show, your client wants answers and your empty bank balance hangs over you like a neon-tinted Sword of Damocles. Welcome to 2037. Welcome to Chinatown Detective Agency.

The world is in a state of flux as the global economy nears the nadir of its decade-long collapse. Singapore stands as a last refuge of order but even here the government struggles on the brink of chaos. That’s where you come in. You are Amira Darma, once a rising star at INTERPOL, now a freshly minted Private Investigator in the heart of Chinatown, and your first client is about to walk through your door…

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 or better

Processor: Multicore 2.4 GHz or better

Memory: 6 GB RAM

Graphics: GeForce 750M / GeForce GTX 650 or better

Storage: 3 GB available space

Sound Card: Any

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه TiNYiSO:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TiNYiSO را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Chinatown Detective Agency برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..