تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهم زنجان در صادرات روی بسیار بالا است/زنجان جزو استان های پیشرو در صنعت برق است

ساعت: 14:36 منتشر شده در مورخ: 1395/09/24 شناسه خبر: 977796

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان به صادرات بخش صنعت روی در استان زنجان اشاره کرد و گفت:سهم استان زنجان در صادرات این فلز ارزشمند بسیار بالا است و همین امر موجب شده در رنکینگ صادرات استان نقش مهم داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امیر حمیدنیا امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، تزریق منابع مالی به واحدهای تولیدی استان زنجان را گامی برای رونق تولید و کسب و کار استان زنجان دانست و اظهار داشت: با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی تزریق منابع مالی از طریق سیستم بانکی منجر به از سرگیری فعالیت واحدهای صنعتی استان می شود و نتیجه آن فراهم کردن زمینه های صادرات است.

وی با تاکید بر رعایت استانداردها و ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی واحدهای صنعتی استان با تایید مراجع قیمت برای حضور در بازارهای جهانی بیان کرد: شناسایی بازارهای هدف صادراتی و ارتقاء سهم بازار از موضوعاتی است که در تداوم مسیر تولید اثرگذار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان ارز آوری واحدهای تولیدی برای استان را موضوع مهم در رسیدن به اهداف توسعه فعالیت ها بیان کرد و افزود: لازمه حضور مداوم و موفق در بازارهای جهانی وفای به عهد است و شناسایی در بازار های هدف که در این راه برای توسعه اهداف صادراتی باید واحدهای صنعتی استان پیش قدم باشند.

حمیدنیا سهم استان زنجان در صادرات بخش صنعت روی را یادآور شد و ادامه داد: سهم استان زنجان در صادرات این فلز ارزشمند بسیار بالا است و همین امر موجب شده در رنکینگ صادرات استان نقش مهم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در6 ماهه نخست سال جاری پتانسیل های مطلوبی برای صادرات در بخش های مختلف صنایع روی و برق استان فراهم شده است، تصریح کرد: صادرات در بخش های مختلف صنایع روی و برق موجب شده، در مجموع زنجان با احتساب فعالیت های شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی استان رتبه 5 بین استان های کشور را در صادرات داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان جایگاه زنجان را جزو استان های پیشرو در صنعت برق کشور معرفی کرد و اظهار داشت: وجود شرکت هایی همچون تسکو، ایران ترانسفو و پارس سوئیچ باعث شده تا زنجان نقش هلدینگ را در این صنعت ایفاء کند و همین امر راه توسعه این صنعت را در بخش صادرات هموار کرده است.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهم زنجان در صادرات روی بسیار بالا است/زنجان جزو استان های پیشرو در صنعت برق است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..