تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Magic Video Star, Video Editor Effects – MagoVideo 5.5.6 – ویرایشگر ویدئویی پر امکانات و محبوب اندروید !

Magic Video Star, Video Editor Effects – MagoVideo v5.5.6 – اپلیکیشن ویرایشگر ویدئویی پر امکانات و محبوب اندروید
نسخه اصلی برنامه

وجود قسمت های اضافی ضبط شده، نا مطلوب بودن کیفیت در برخی از قسمت ها، صدا های آزار دهنده و … تنها تعدادی از مواردی است که کاربران در مواجه با آن اقدام به ویرایش کلیپ هایشان می کنند. تا کنون نرم افزار های مختلف و متنوعی در این زمینه منتشر شده اند که وبسایت فارسروید به عنوان برترین وبسایت اندرویدی فارسی زبان نسخه های متعددی از بهترین آن ها را عرضه کرده است و این بار نیز قصد معرفی یکی دیگر از بهترین ویدئو ادیتور ها را داریم. Magic Video Star, Video Editor Effects – MagoVideo عنوان یک ویرایشگر ویدئویی پر امکانات و محبوب اندروید می باشد که توسط MyMovie Inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. تنها کافیست این نرم افزار را برروی دستگاه تان نصب نموده و به مجموعه ای بی پایان از انواع قابلیت ها دسترسی داشته باشید. مهم نیست که نیاز شما در چه زمینه ای می باشد زیرا این استارت اپ هر گونه گزینه ویرایشی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. ایجاد اسلاید شو ها، افزودن متن بر روی ویدئو، اعمال نمودن افکت های گوناگون و … تنها بخشی از توانایی های پر طرفدار این اپلیکیشن به شمار می رود. اگر تصور می کنید که صدای موجود بر روی کلیپ هایتان مطلوب نیست می توانید صدای اصلی را در حالت سکوت قرار داده و یک موزیک را از حافظه اسمارت فونتان انتخاب نمایید تا جایگزینی مناسب برای صدای اصلی ویدئو باشد. اگر به دنبال یک نرم افزار خاص هستید بهتر است این برنامه را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Magic Video Star, Video Editor Effects – MagoVideo اندروید :

ایجاد اسلاید شو هایی جذاب با تصاویر و موزیک دلخواه ویرایش ویدئو های دلخواهتان با مجموعه ای از ابزار جادویی مجموعه ای از افکت های جذاب برای میکس فایل های ویدئویی امکان ایجاد تغییرات در سرعت پخش برای ساخت اسلوکموشن هایی جذاب قرار دادن هر گونه استیکر، گیف و یا ایموجی بر روی کلیپ ها مجموعه ای از انواع ابعاد ویدئو ها توانایی چرخش و یا فشرده سازی فایل های ویدئویی بیش از 35 فریم مختلف برای قرار دادن ویدئو در آن ها افزودن متن بر روی فایل های ویدئویی مورد نظرتان توانایی تغییر موسیقی متن ویدئو ها ذخیره فایل های خروجی با کیفیتی فوق العاده بالا امکان به اشتراک گذاری ویدئو هایتان در شبکه های اجتماعی

اپلیکیشن Magic Video Star, Video Editor Effects – MagoVideo با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توانسته است با بیش از 5 میلیون دانلود از سراسر جهان امتیاز فوق العاده 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اصلی آن را از وبسایت فارسروید دریافت نمایید.

Magic Video Star, Video Editor Effects - MagoVideo

تغییرات نسخه 5.5.6 * Performance improved and bugs fixed about Giphy

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Magic Video Star, Video Editor Effects – MagoVideo 5.5.6 – ویرایشگر ویدئویی پر امکانات و محبوب اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..