تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهادت نخستین جانباز ازنا، پس از 36 سال / یکی دیگر ز جمع خسته دلان یار کم شد

ساعت: 15:36 منتشر شده در مورخ: 1395/09/24 شناسه خبر: 977949

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ازنا:

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ازنا گفت: جانباز شهید لرستانی بیست و هفتم مهر ماه سال 1359 به درجه جانبازی نائل و چشم چپش را از دست داد و سرانجام بعد از 36 سال تحمل درد و رنج به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر

حاج احمد لک معاون فرهنگی  بنیاد شهید و امور ایثارگران ازنا اظهار داشت: جانبازان بعد از سالها مبارزه و تحمل رنج جراحت صف کشیده اند تا هجرت دیگری آغاز کنند این روزها خبر شهادت جانبازان زیاد به گوش می رسد.

وی گفت: هر کدام از جانبازان که به فیض شهادت نائل می شوند، خاطرات دوران انقلاب و دفاع مقدس و تصویر روشنی از خون ها و حماسه ها را به یاد می آورند.

لک بیان داشت: انگار امروز ماموریت بیدارباش ما را به آنها داده اند که هر روز با شهادت خود بر ما بانگ می زنند که ای امت امام (ره)  بیدار باشید و ارزش ها را به یاد آرید.

معاون فرهنگی  بنیاد شهید و امور ایثارگران ازنا  عنوان داشت: وقتی دقت می کنید می بینید که از جای جای ایران ، صدای شهادت یاران به گوش می رسد.

وی تصریح کرد: جانبازان عزیز ماندند تا چنین روزهای سرنوشت سازی پیام یاران شهید خود را بازگو کنند و برای مواظبت از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس هشدار دهند.

لک تصریح کرد: خبر شهادت جانبازان انگار صور اسرافیلی است که هر لحظه به گوش جان می رسد که ای مردم به گوش باشید که مرگ در کمین است  و همه را در بر خواهد گرفت، پس چه زیباست که با شهادت به سرانجام رسید.؛ چه زیباست که برای پایان کار خود، کارنامه ی در خوری داشته باشیم.

 

 حاج احمد لک معاون فرهنگی  بنیاد شهید و امور ایثارگران ازنا  تصریح کرد: علی فریدنی یکی دیگر از جانبازان خسته دل  سر انجام به همسنگران شهیدش پیوست وی عضو رسمی سپاه پاسداران و اولین جانباز شهرستان  ازنا بود که  بعد از هجوم دشمن بعثی با شجاعت تمام به جبهه ها شتافت .

وی گفت: این شهید بزرگوار بیست و هفتم مهر ماه سال 1359 در دفاع وطن خود در  شهر بستان  از ناحیه پا و سر هدف ترکش  دشمن بعثی قرار گرفت و چشم چپش را از دست داد و سرانجام بعد از 36 سال تحمل  درد و رنج حاصل از مجروحیت امروز به همسنگران شهید پیوست.

لک خاطر نشان کرد:   این شهید گرانقدر دو فرزند پسر و یک دختر بجا مانده است.

گفتنی است  مراسم تشیع و تدفین این عزیز معتاقبا اعلام می گردد.

انتهای پیام /د




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهادت نخستین جانباز ازنا، پس از 36 سال / یکی دیگر ز جمع خسته دلان یار کم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..