تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Tap Smiths 1.3.06 – بازی اکشن-ماجرایی و تفننی آهنگران کوچک + مود

Tap Smiths v1.3.06 + Mod – بازی اکشن-ماجرایی و سرگرم کننده “آهنگران کوچک” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Tap Smiths – آهنگران کوچک یک بازی دیگر از استودیوی کانادایی Tiny Titan Studios است که به دلیل ساخت و انتشار بازی های پیکسلی معروف شده است. این استودیو پیش تر بازی هایی همچون Dash Quest Heroes ، Kung Fu Z و Tiny Rails را توسعه داده بود و ما نیز آن ها را در فارسروید معرفی و منتشر کرده بودیم و هم اکنون شما می توانید با کلیک روی نام این بازی ها به صفحه مخصوص این بازی ها رفته و آن ها را دریافت کنید. این بازی نیز تصمیم گرفتیم تا یک بار دیگر پیش قدم شویم و یک بار دیگر به عنوان اولین وب سایت ایرانی یک بازی جالب و سرگرم کننده دیگر از استودیوی Tiny Titan Studios را تهیه و برای شما معرفی کنیم. این بازی که Tap Smiths نام دارد یک بازی رایگان است و در سبک اکشن و ماجرایی (Action – Adventure) منتشر شده است. اما با توجه به سبک و سیاق بازی و نحوه نام گذاری آن می توان متوجه شد که این بازی از نوع بازی های Tapper و کلیکر است. سازنده بازی از عبارت fast-paced tapper RPG برای توصیف سبک کلی این بازی استفاده کرده است. در بازی Tap Smiths شما یک داستان ساده را در نقش شخصیت های مختلف دنبال می کنید. طبق داستان بازی، پدربزرگ شما که سال هاست یک مغازه آهنگری داشته، حالا دیگر نمی تواند این مغازه را اداره کند و این فروشگاه قدیمی و محبوب در حال بسته شدن است. اما شما تصمیم می گیرید تا مانع این اتفاق شوید و به همین خاطر عزم خود را جزم کرده تا این آهنگری را دوباره به روزهای بزرگ خود بازگردانید.

Tap Smiths

در بازی Tap Smiths شما در نقش شخصیت های گوناگون از جمله ابر قهرمانان معروف دنیا، می بایست تا جایی که می توانید در این مغازه کار کنید و آن را به سوددهی برسانید. کار اصلی شما ضربه زدن است! با ضربه زدن می توانید چیزهای مختلفی مثل شمشیر، زره و موارد مشابه بسازید و آن ها را بفروشید. مثل هر بازی دیگری که در سبک Tapper و کلیکر عرضه شده، در بازی Tap Smiths نیز می توانید شخصیت های بیشتر آنلاک کنید، آیتم های خود را ارتقاء دهید و با سفارشی کردن قسمت های مختلف بازی روند بازی را شخصی سازی کنید. این بازی دارای بیشتر از 65 شخصیت یا بهتر است بگوئیم آهنگر حرفه ای مختلف است و سازنده بازی گفته که در آپدیت های آتی شخصیت های بیشتری هم به این لیست اضافه می شوند. همچنین، در طول این بازی شما می توانید بیش از 120 آیتم گوناگون را بسازید! شما برای ساختن این چیزها نیاز به چکش، پتک و وسایل مشابه دارید. با پول هایی که به دست می آورید می توانید ابزارهای بهتری خریداری کنید و روند کارها را سریع تر و باکیفیت تر دنبال کنید. ویژگی اصلی این بازی مثل همه دیگر بازی های استودیوی Tiny Titan Studios گرافیک رترو و پیکسلی آن است. حتی صداگذاری ها و موسیقی استفاده شده در این بازی نیز از نوع 8 بیتی است و انجام این بازی کاملاً حس و حال یک بازی کلاسیک دهه 80 و 90 را به شما القا خواهد کرد. این بازی به صورت تست شده و برای اولین بار در ایران توسط فارسروید خدمت شما عزیزان ارائه شده است. گفتنی است که Tap Smiths بیشتر از 500 هزار دانلود داشته و موفق به کسب امتیاز 4.4 از 5.0 نیز شده است. اگر می خواهید با شکل و شمایل بازی بیشتر آشنا شوید، می توانید نگاهی به ویدئوی تریلر بازی بی اندازید.

تغییرات نسخه 1.3.06 • Compliance fixes • Minor bug fixing

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Tap Smiths 1.3.06 – بازی اکشن-ماجرایی و تفننی آهنگران کوچک + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..