تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از 40 فناوری برتر در فن‌بازار وزارت علوم/ فناوری‌های دانش‌بنیان این فن بازار 100 میلیارد تومان به فروش می‌‌رسد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم فن‌بازار سال 95؛

وزیر علوم در مراسم افتتاح دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن بازار سال 95 از 40 محصول دانش‌بنیان رونمایی کرد.

رونمایی از 40 فناوری برتر در فن‌بازار وزارت علوم/ فناوری‌های دانش‌بنیان این فن بازار 100 میلیارد تومان به فروش می‌‌رسدبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهادی وزیر علوم در مراسم افتتاح هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار وزارت علوم از 40 محصول فناوری برتر دانشگاه‌ها، پارک‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز رشد رونمایی کرد و گفت: هفدهمین نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته از رشد و شکوفایی زیادی برخوردار بوده است و 10 کشور اسلامی و روسیه و چین در این فن بازار شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در زمینه فن بازار، فناوری‌ها در سال 92 پنج میلیارد تومان، در سال 93، 23 میلیارد تومان و در سال 94، 43 میلیارد تومان فروش داشته‌اند که پیش بینی می‌شود فناوری‌های عرضه شده در نمایشگاه امسال تا حدود 100 میلیارد به فروش برسند.

وزیر علوم با اشاره به اینکه به امر پژوهش توجه ویژه‌ای شده و آموزش‌ها عملی و کاربردی شده‌اند، افزود: تفاهم نامه‌ای در زمینه کارآموزی و کارورزی با وزارت صنعت، معدن و تجارت بسته شده که به معنای حضور دانشجو در عرصه‌های صنعتی است.

فرهادی عنوان کرد: همکاری‌های علمی بین‌المللی زیادی پس از برجام با کشورهای مختلف داشتیم و هیئت‌های زیادی از کشورهای برتر دنیا به ایران آمده و تفاهم‌نامه‌های زیادی بین دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری منعقد شده که علاوه بر این دوره‌های آموزشی مشترک، به اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک با بسیاری از کشورها پرداختیم.

در حال تکمیل/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از 40 فناوری برتر در فن‌بازار وزارت علوم/ فناوری‌های دانش‌بنیان این فن بازار 100 میلیارد تومان به فروش می‌‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..