تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت ترجمه زنده به مترجم مایکروسافت اضافه شد

مترجم گوگل یکی از اولین ابزار‌هایی است که برای ترجمه کردن زبان‌های مختلف، در ذهن بسیاری از کاربران حضور دارد.

اما مایکروسافت هم در این راه قرار گرفته و ابزار مترجم اختصاصی خودش را دارد. اخیرا قابلیت جدیدی هم به این مترجم اضافه شده که توسط آن کاربران می‌توانند به صورت زنده و همزمان از این مترجم استفاده کنند.

converse-with-speech-bubbles-1420x799

نحوه کار این قابلیت به این صورت بوده که همه افرادی که با زبان‌های مختلف می‌خواهند با هم صحبت کنند، این اپ را نصب می‌کنند و مترجم به صورت زنده و همزمان با شروع صحبت کردن توسط هر شخص، به ترجمه می‌پردازد. تا پیش از این ترجمه زنده تنها توسط اشخاص مترجم صورت می‌گرفت. به گفته مایکروسافت تعداد ۱۰۰ کاربر می‌توانند به طور همزمان از این اپ استفاده و با زبان خودشان شروع به حرف زدن بکنند.

کاربران اندرویدی و ویندوزی به راحتی و بدون کوچک‌ترین محدودیتی می‌توانند از این اپ استفاده کنند. این ویژگی کمک می‌کند تا افراد با زبان‌های مختلف بتوانند به راحتی با هم ارتباط برقرار کنند و مشکلی هم در زمینه زمان و مدیریت آن نداشته باشند.

همچنین این اپ برای کاربران گجت‌های پوشیدنی اندرویدی قابل دسترس خواهد بود. اگر چنین قابلیتی را تاکنون بر روی این اپ مشاهده نکرده‌اید، آخرین نسخه از آن را نصب کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت ترجمه زنده به مترجم مایکروسافت اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..