تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی DEATHLOOP برای کامپیوتر – نسخه EMPRESS

5/5 - (1 امتیاز)

از همان لحظه‌ای که کولت (Colt)، شخصیت اصلی بازی Deathloop در ساحل جزیره‌ی بلکریف (Blackreef) از خواب برمی‌خیزد، پروسه‌ی حل یک پازل بزرگ توسط گیمر شروع می‌شود. گیم‌پلی شوتر، چالش‌های متفاوت، مبارزه به کمک قدرت‌های خاص با دشمن‌ها و جابه‌جایی پرسرعت و حساب‌شده در محیط‌های متفاوت همگی صرفا عناصر سازنده‌ی تجربه‌ی اصلی دث‌لوپ هستند. بازیکن می‌خواهد در یک لوپ (یک روز تشکیل‌شده از چهار بازه‌ی زمانی در بازی) موفق به کشتن هر هشت Visionary (بخوانید باس‌ها) شود و Loop را از بین ببرد.

گیمر در اصل با ۱۶ مرحله‌ی ثابت مواجه می‌شود که هر بار می‌تواند با برنامه‌ریزی مشخص و روش خود به‌دنبال هدفی خاص قدم به هرکدام از آن‌ها بگذارد. در حقیقت جزیره‌ی بلکریف از چهار بخش (منطقه Updaam، منطقه The Complex، منطقه Karl’s Bay و منطقه Fristad Rock) تشکیل شده است که طی چهار بازه‌ی زمانی متفاوت (صبح، ظهر، بعد از ظهر و عصر/شب) تفاوت‌هایی دارند؛ از برفی بودن هوا در شب و آفتابی بودن آن در صبح تا باز یا بسته بودن برخی از مسیرها. این‌گونه ۴ مرحله با ۴ سر و شکل متفاوت یا در مجموع همان ۱۶ مرحله‌ی بازی شکل می‌گیرند که طبیعتا تفاوت‌های برخی از آن‌ها محدود به مواردی همچون جاگیری دشمنان شده است.

DEATHLOOP PC-EMPRESS

دانلود-بازی-DEATHLOOP

تنوع فوق‌العاده‌ی سلاح‌ها و جذابیت بسیار زیاد قدرت‌های ویژه‌ی متفاوت کاری می‌کنند که از وقت گذاشتن روی بهتر ساختن هرکدام از آن‌ها مطابق سلیقه‌ی خود لذت ببرید. دث‌لوپ هم بازیکن را به چالش می‌کشد و هم هر چند ساعت یک بار بیشتر مطابق خواسته‌ی او جلو می‌رود. چون توانایی‌های گیمر، شناخت او از هر مرحله و امکانات مبارزاتی وی افزایش می‌یابند. کشتن دوباره و دوباره‌ی دشمن‌های عادی و Visionaryها، گوش دادن به چند فایل صوتی یا خواندن چند متن و جابه‌جایی هدفمند در محیط برای انجام کارهایی مشخص همچون کشیدن یک اهرم، تعریف‌کننده‌ی وظایف شما در بازی Deathloop هستند.

تصاویر-بازی-DEATHLOOP تصاویر-بازی-DEATHLOOP تصاویر-بازی-DEATHLOOP تصاویر-بازی-DEATHLOOP تصاویر-بازی-DEATHLOOP تصاویر-بازی-DEATHLOOP info

DEATHLOOP is a next-gen first person shooter from Arkane Lyon, the award-winning studio behind Dishonored. In DEATHLOOP, two rival assassins are trapped in a mysterious timeloop on the island of Blackreef, doomed to repeat the same day for eternity. As Colt, the only chance for escape is to end the cycle by assassinating eight key targets before the day resets. Learn from each cycle – try new paths, gather intel, and find new weapons and abilities. Do whatever it takes to break the loop.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64 bit Windows 10 version 1909 or higher

Processor: Intel Core i5-8400 @ 2.80GHz or AMD Ryzen 5 1600

Memory: 12 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1060 (6GB) or AMD Radeon RX 580 (8GB)

DirectX: Version 12

Storage: 30 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64 bit Windows 10 version 1909 or higher

Processor: Intel Core i7-9700K @ 3.60GHz or AMD Ryzen 7 2700X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia RTX 2060 (6GB) or AMD Radeon RX 5700 (8GB)

DirectX: Version 12

Network: Broadband Internet connection

Storage: 30 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه EMPRESS:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه EMPRESS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی DEATHLOOP برای کامپیوتر – نسخه EMPRESS»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..