تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک‌ها برای بازگشایی نمادها وارد مذاکره شدند

قائم مقام بانک ملت از پیگیری‌های جدید بانک‌ها به منظور حل و فصل مشکلات پیش آمده در زمینه بسته ماندن نماد بانک‌ها خبر داد.

علیرضا لگزایی درباره بسته ماندن نماد بانک ملت در بورس و پیگیری‌های به عمل آمده در این زمینه گفت: طبق مصوبه مجمع بانک، جلسات و مذاکراتی با بانک مرکزی داشتیم.
قائم مقام بانک ملت اظهارداشت: همچنین پیگیری هایی را نیز از طریق وزارت امور اقتصادی و دارایی داشتیم که نظر این دو مرجع جلب شود و پاسخ نهایی را به بورس ارائه کنیم.
لگزایی ادامه داد: این موضوع برای همه بانک‌هایی است که نمادشان در بورس بسته است، ولی هر بانکی با شرایط خاص خود پیگیری های لازم را انجام می‌دهد و هر بانک طبق مصوبات مجامع خود مکلف شده است که درباره این موضوع با بانک مرکزی و وزارت اقتصاد وارد مذاکره شود و نظرات این دو مرجع را جلب کند.
وی بیان داشت: بانک‌ها همزمان تلاش‌هایی را در این زمینه در دست انجام دارند و امیدواریم که در اولین فرصت کار به نتیجه برسد.
این مقام مسئول در بانک ملت افزود: هیچ ذی‌نفعی حاضر نیست که نماد بانک‌ها بسته بماند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک‌ها برای بازگشایی نمادها وارد مذاکره شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..