تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخالفت چین با اعمال تحریم‌های یک‌جانبه ژاپن و کره‌جنوبی علیه کره‌شمالی

یک دیپلمات ارشد چینی در گفتگو با یکی از مقامات ژاپن، مخالفت پکن را با اعمال تحریم‌های یک‌جانبه علیه کره‌شمالی اعلام کرد.

مخالفت چین با اعمال تحریم‌های یک‌جانبه ژاپن و کره جنوبی علیه پیونگ‌یانگبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، یک دیپلمات ارشد چینی امروز (چهارشنبه)، در گفتگو با یکی از مقامات ژاپن، اظهار داشت: چین خواستار همکاری با جامعه بین‌المللی برای اجرای کامل قطعنامه‌های مصوب سازمان ملل متحد علیه کره شمالی است؛ اما، با اعمال تحریم‌های‌ یک‌جانبه خارج از چارچوب این نهاد بین‌المللی، مخالف است. 

ژاپن و کره جنوبی ماه جاری میلادی از اعمال تحریم‌های جدید علیه کره شمالی در واکنش به برنامه‌های موشک‌های بالستیک هسته‌ای این کشور، خبر دادند. پیش از این نیز شورای امنیت سازمان ملل متحد قطعنامه جدید را علیه پیونگ‌یانگ تصویب کرده بود. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخالفت چین با اعمال تحریم‌های یک‌جانبه ژاپن و کره‌جنوبی علیه کره‌شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..