تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گشت و گذار در سنگاپور - آکا

نوشته شده در تاریخ 1395/09/24 در دسته بندی دیدنی های جهان از هر پنج قاره پرتال آکاايران سايت خبرگزاری آکا بخش قاره آسیا قسمت دیدنی های جهان از هر پنج قاره- گشت و گذار در سنگاپور آکاایران: سنگاپور را بگردیم

سنگاپور یکی از کشورهای زیبا و پرجاذبه آسیا برای گردشگران محسوب می شود و مقصدی ایده آل برای افرادی است که می خواهند در کنار خانواده خود اوقات خوبی را در تعطیلات بگذرانند. الی گشت پیشنهادهایی را برای سفر به این کشور زیبا پیشنهاد می دهد:

جزیره سنتوسا (Sentosa Island)

به گزارش آکاایران: پیشنهاد ما به شما در سنگاپور، فرار از ازدحام شهری و رفتن به سواحل زیبای جزیره سانتوسا است. در این بخش یک منطقه به نام بندر عجایب گمشده (Port of Lost Wonder) وجود دارد که محلی ایده آل برای بازی کودکان بوده و تفریحات و سرگرمی های کودکانه جذابی در آن طراحی شده است. در کنار این تفریحات، بزرگسالان می توانند از ساحل، آفتاب و دریا و رستوران ها و کافه های این منطقه استفاده کنند. اگر سن کودکان شما بیشتر از حد نوجوانی است می توانید به لژ اسکای لاین (Skyline Luge) یا آی فلای (iFly) رفته و پرش با چتر نجات از هواپیما را تجربه کنید. این تفریحات همگی در جزیره سانتوسا قرار دارند.

,سفر به سنگاپور, دیدنی های سنگاپور ,چاذبه های گردشگری,[categoriy] گشت و گذار در سنگاپور

گشت و گذار در سنگاپور - آکاسفر به سنگاپور, دیدنی های سنگاپور ,چاذبه های گردشگری, سنگاپور ,سفر

آکاایران: گشت و گذار در سنگاپور

تماشای باغ های ساحلی

پس از سپری کردن صبح در ساحل بهتر است تنوعی در محیط اطراف خود ایجاد کرده و به به باغ های ساحلی موسوم به (Gardens by the Bay) بروید. این پارک زیبا و دیدنی با تمامی تجربیات پیشین شما متفاوت خواهد بود و شما در آن مجموعه ای استثنائی از انواع گیاهان، درختان میوه، درختان فوق العاده و عجیب، برج های سبز؛ مناطق حفاظت شده، گلخانه های مدرن و حجم گیج کننده ای از انواع گل ها و گیاهان رو به رو خواهید شد که بسیاری از آن ها واقعا نایاب هستند. در ادامه برای صرف غذا به رستوران درختی (Supertree) رفته و از غذاهای آن لذت ببرید. غذاهای این رستوران دارای گواهی ذبح اسلامی و حلال بوده و یکی از بهترین کافی شاپ های سنگاپور نیز در این محل واقع شده است. به شما پیشنهاد می کنیم در این کافی شاپ حتما (kaya ) یا همان مربای مشهور نارگیل را که با نان تست سرو می شود؛ امتحان کرده و یا در صورت تمایل سری به رستوران (Oriental Western and Bistro) زده و از محیط دوستانه و غذاهای خوشمزه آن لذت ببرید.

,سفر به سنگاپور, دیدنی های سنگاپور ,چاذبه های گردشگری,[categoriy] گشت و گذار در سنگاپور چرخ و فلک سنگاپور

خود و خانواده تان را به ضیافت نمایی دیدنی از سنگاپور و مناطق اطراف آن از بالای بلندترین چرخ و فلک جهان ببرید. این چرخ و فلک با دارا بودن ارتفاع ۱۶۵ متر، نمای ۳۶۰ درجه از شهر، سواحل اطراف و دیدنی های طبیعی منطقه ارائه می دهد. در روزهای آفتابی حتی بخش هایی از خاک مالزی و اندونزی نیز از بالای آن دیده می شود.

,سفر به سنگاپور, دیدنی های سنگاپور ,چاذبه های گردشگری,[categoriy] گشت و گذار در سنگاپور کافه پی اس (S Cafe)

پس از بازدید و سوار شدن به چرخ و فلک، برای ناهار خود را میهمان غذاهای مختلف اروپایی و آسیایی در کافه پی اس کنید. در این محل یک فضای بازی نیز برای کودکان وجود دارد که پس از غذا خوردن می توانند در آن به بازی مشغول شده و شما از استیک یا ماهی و سیب زمینی سرخ کرده خود لذت ببرید. از خوردن دسر در این کافه غافل نشده و خود و خانواده تان را برای خوردن دسرهای مشهور سنگاپوری یعنی پودینگ خرما آماده کنید.

گشت و گذار در سنگاپور

دیدنی های جهان از هر پنج قاره - http://www.eligasht.com/Blog




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گشت و گذار در سنگاپور - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..