تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به جای انجام این ۱۰ اشتباه ، از سفرتان لذت ببرید! - آکا

آکاایران: از تجربیات دیگران در سفر، درس بگیریم

چه برای اولین بار است که به مسافرت خارج از کشور می روید یا در سال چندین بار سفر می کنید، همیشه ممکن است مرتکب اشتباهاتی شوید که باعث دردسر شما شود و حتی مسافرت شما را خراب کند. خبر خوب اینکه با کمی برنامه ریزی می توانید به راحتی از این اشتباهات اجتناب کنید و وقت تان را صرف لذت بردن بیشتر از تعطیلات کنید. در ادامه با الی گشت همراه باشید.

بار اضافی

به گزارش آکاایران: همیشه فکر می کنیم باید برای همه شرایط احتمالی لباس و وسایل برداریم. اما حمل این همه وسایل دشوار است و ممکن است مجبور شوید کلی هزینه اضافه بار دهید. در عوض وسایل ضروری را بردارید و نصف لباس های اضافی را خارج کنید.  از همه این لباس ها استفاده نمی شود و نیاز نیست همیشه استیل خود را حفظ کنید و همیشه می توانید در جاده از خدمات خشکشویی استفاده کنید.

چک نکردن مناطق تحت پوشش تلفن همراه

باید بدانید که تلفن همراه شما تا چه منطقه ای تحت پوشش است تا به صورت ناخواسته هزینه رومینگ تلفن ندهید. اگر تحت پوشش نیست، قبل از سوار شدن به هواپیما تلفن خود را در حالت هواپیما (همچنان می توانید از وای فای استفاده کنید) قرار دهید. اگر نیاز به تلفن دارید، در فرودگاه نقشه بخرید یا به محض ورود سیم کارت محلی تهیه کنید. برای آمریکایی هایی که از خدمات شبکه T-Mobile استفاده می کنند در بیش از ۲۰۰ کشور هزینه رومینگ دریافت نمی شود.

در نظر نگرفتن زمان کافی بین دو پرواز پشت سر هم

شرایط پروازی همیشه غیر قابل پیش بینی هستند. اگر تاخیر کنید ممکن است از پرواز میانی جا بمانید. بهتر است طوری پرواز را رزرو کنید فاصله زمانی کافی بین دو پرواز داشته باشید. اگر از فرودگاه هیترو لندن پرواز دارید حداقل دو ساعت فاصله زمانی را از زمان عبور از گیت های امنیتی برایش در نظر بگیرید.

تهیه نکردن مقداری پول محلی در فرودگاه

در بسیاری از کشورها به محض اینکه فرودگاه را ترک می کنید حتما مقداری پول محلی برای کرایه تاکسی و وسایل نقلیه نیاز دارید. دستگاه های خودپرداز فرودگاه ارز را به نرخ مناسبی ارائه می کنند، بنابراین هر مقدار که نیاز دارید از همان جا تهیه کنید و مقداری هم برای شرایط اضطراری در نظر بگیرید. ما هر جا که ممکن باشد از کارت های اعتباری استفاده می کنیم، اما همیشه پول نقد هم همراه داریم. همیشه در سفر سری هم به بازار محلی می زنیم و بسیاری از آنها کارت های اعتباری قبول نمی کنند.

,سفر,راهنمای سفر,توصیه سفر,[categoriy] به جای انجام این ۱۰ اشتباه ، از سفرتان لذت ببرید

به جای انجام این ۱۰ اشتباه ، از سفرتان لذت ببرید! - آکاسفر,راهنمای سفر,توصیه سفر,دانستنی های سفر

آکاایران: به جای انجام این ۱۰ اشتباه ، از سفرتان لذت ببرید!

اطلاع ندادن برنامه سفر به شرکت ارائه دهنده خدمات کارت اعتباری

شرکت های ارائه دهنده خدمات کارت های اعتباری، تراکنش ها خارجی را علامت گذاری می کنند تا در صورت تقلب، حساب را مسدود کنند، پس حواستان باشد پیش از سفر به شرکت اطلاع دهید. وقتی این کار می کنید، هزینه تراکنش های خارجی را هم بپرسید تا غافلگیر نشوید!

,سفر,راهنمای سفر,توصیه سفر,[categoriy] به جای انجام این ۱۰ اشتباه ، از سفرتان لذت ببرید تهیه نکردن بیمه مسافرتی

بیمه های مسافرتی امکان کنسلی هم دارند و در صورتی که به طور ناگهانی برنامه سفرتان تغییر کند، پولتان را از دست نمی دهید. اگر بیمه درمانی شما خارج از کشور را تحت پوشش قرار نمی دهد، بعضی از این بیمه ها هزینه های درمانی اورژانسی را هم تحت پوشش قرار می دهند.

چک نکردن شرایط ویزا

برگشتن خوردن از محل چک ویزا در خارج از کشور، هم پرهزینه است و هم زمان بر و ممکن است برنامه سفرتان را خراب کند. وب سایت های زیادی هست که شرایط ویزا برای کشور های مختلف را در آن ذکر کرده اند ، پس قبل از رفتن حتما چک کنید. جهت دریافت راهنمایی های بیشتر برای مسافرت های خارجی، به چک لیست سفر های خارجی مراجعه کنید.

,سفر,راهنمای سفر,توصیه سفر,[categoriy] به جای انجام این ۱۰ اشتباه ، از سفرتان لذت ببرید ملاقات و بازدید های زیاد در یک سفر

این کار باعث محدود شدن فرصت هایتان می شود. آنقدر سرتان شلوغ می شود که نمی توانید از سایر امکانات استفاده کنید و استرس تان زیاد می شود. زمان کافی برای استراحت و لذت بردن از امکاناتی که در آنجا وجود دارد را برای خودتان فراهم کنید.

 توجه نکردن به جزییات رزرواسیون

لازم نیست تمام کیف تان را زیر و رو کنید تا برنامه سفرتان را پیدا کنید و ممکن است در صورت گم شدنش، نتوانید یک نسخه دیگر از آن تهیه کنید. اگر می توانید برنامه سفر را در پاکت خودش نگهداری کنید و یا یک نسخه الکترونیکی از آن در موبایل داشته باشید.

مراقبت نکردن از اشیای گران قیمت

اگر دوست دارید از دست سارقان در امان باشید یک کیف ضد سرقت تهیه کنید و پول نقد، وسایل الکترونیکی و سایر وسایل گرانبها را با آن جابه جا کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به جای انجام این ۱۰ اشتباه ، از سفرتان لذت ببرید! - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..