تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دمی با حیوانات سنگاپوری - آکا

نوشته شده در تاریخ 1395/09/24 در دسته بندی دیدنی های جهان از هر پنج قاره پرتال آکاايران سايت خبرگزاری آکا بخش قاره آسیا قسمت دیدنی های جهان از هر پنج قاره- دمی با حیوانات سنگاپوری آکاایران: دیدار از باغ وحش سنگاپور و سفری شبانه

دیدار از حیات وحش هر کشوری و آشنایی با گونه های جانوری آن کشور می تواند برای همه افراد خانواده جذاب باشد. اگر سفر خانوادگی به سنگاپور داشتید پیشنهاد میکنیم به باغ وحش این کشور سری بزنید. با الی گشت همراه باشید:

,سفر به سنگاپور ,حیات وحش سنگاپور, باغ وحش سنگاپور ,[categoriy] دمی با حیوانات سنگاپوری

دمی با حیوانات سنگاپوری - آکاسفر به سنگاپور ,حیات وحش سنگاپور, باغ وحش سنگاپور ,سنگاپور,سفر

آکاایران: دمی با حیوانات سنگاپوری

باغ وحش سنگاپور

به گزارش آکاایران: باغ وحش بزرگ سنگاپور در مساحتی بالغ بر ۲۶ هکتار دارای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ جانور است که در این محل زندگی می کنند. در این باغ وحش مناطق مختلفی به صورت طبیعت بخش های مختلف جهان بازسازی شده اند که از آن میان می توان به بخش آفریقای وحشی (Wild Africa)، قلمرو نخستینیان (Primate Kingdom)، باغ خزندگان (Reptile Garden) و … اشاره کرد.

پیشنهاد می کنیم حتما کودکان خود را به جنگل رنگارنگ دنیای کودکان (Rainforest Kidzworld) ببرید تا فرصت سوار شدن به اسب های کوچک و تجربه تفریحاتی متنوع را داشته باشند. در این محل تفریحات آبی و امکان داشتن تماس با برخی از حیوانات بی خطر برای کودکان وجود دارد.

سفر اکتشافی شبانه (Safari)

دیدار از دنیای حیوانات در شب

برای انجام این برنامه هیجان انگیز باید به منطقه مجاور باغ وحش رفته و با خودروهای مخصوص وارد قلمرو زندگی جانورانی شوید که در طول شب فعالیت می کنند. این برنامه در سطح دنیا منحصر به فرد بوده و مشابه آن در جای دیگری وجود ندارد. در این سفر شما به مدت ۳۵ دقیقه در پارکی که دارای هفت شاخصه جغرافیائی مجزا مانند دامنه های هیمالیا، شبه قاره هند و … است رفته و برخی جانوران مانند فیل آسیایی که در معرض انقراض قرار دارد و یا گربه سانان بزرگی مانند ببر مالایی را از نزدیک و در محیط آزاد تماشا می کنید.

در برنامه ارائه شده برای این سفر سه روزه در حد توان، جاذبه ها و دیدنی های سنگاپور گنجانده شده و اکنون شما می توانید به همراه خانواده خود سوار هواپیما شده و به سلامت از سنگاپور خارج شوید.

دمی با حیوانات سنگاپوری

دیدنی های جهان از هر پنج قاره - http://www.eligasht.com/Blog




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دمی با حیوانات سنگاپوری - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..