تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Amazon Kindle 14.49.170 – اپلیکیشن کتابخوان کیندل آمازون مخصوص اندروید

Amazon Kindle v14.49.170 اپلیکیشن رسمی آمازون برای دسترسی و مطالعه آسانتر منابع کیندل مخصوص اندروید
نسخه اصلی و رسمی برنامه با بیش از 100.000.000 دانلود از گوگل پلی

شرکت بزرگ آمازون وقتی در سال 1995 تاسیس شد، تنها هدفش فروش آنلاین کتاب بود. البته بعد ها فروش وسایل دست دوم نیز در دستور کار این شرکت قرار گرفت اما همچنان کتاب اصلی ترین محصول این فروشگاه بود. آمازون توانست موفقیت های بسیار زیادی در کار فروش کتاب به دست آورد و یک به یک رقبای خود از میدان به در کند. اما پیشرفت تکنولوژی داشت روی کتاب ها نیز اثر خود را می گذاشت. کتاب های الکترونیکی در حال رونق گرفتن بودند و مردم به آن ها رغبت بیشتری نسبت به کتاب های فیزیکی نشان می دادند. آمازون که بازار خود را در حال تهدید می دید، تصمیم گرفت تا پیش از رقبا وارد بازار کتاب های الکترونیکی نیز بشود. تلاش های آمازون منجر به یک کتاب خوان بسیار عالی به نام کیندل (kindle) شد. این کتاب خوان با جوهر الکترونیکی کار می کرد و مانند صفحه کامپیوتر ها و … چشم را آزار نمی داد. کیندل یک جایگزین بسیار مناسب برای کتاب های کاغذی و فیزیکی بود و توانست فروش بسیار موفقی را در سراسر جهان تجربه کند. آمازون با ارائه مدل های بعدی‌، به بهبود این وسیله پرداخت و همچنان این محصول یکی از پرفروش ترین ها در نوع خود است. آمازون پس از آن تصمیم گرفت تا برای آسان تر کردن دسترسی به کتاب های موجود در فروشگاه کنیدل در دستگاه های هوشمند، اپلیکیشنی را ارائه دهد. Amazon Kindle عنوان اپلیکیشن کتابخوان آمازون، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Amazon Mobile LLC توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه سعی دارد، تا حد ممکن مطالعه کتاب های الکترونیکی روی دستگاه های اندرویدی را آسان تر و بهتر از قبل کند. می توانید از بین بیش از شش میلیون کتاب کیندل، عناوین مورد نظر خود را به آسانی پیدا کنید. در این برنامه محدود به کتاب نیستید و می توانید انواع مجلات، کمیک ها و … را به آسانی در کتابخانه گسترده آن بیابید. لازم نیست برای عادت کردن به این برنامه رنج بکشید و زمان صرف کنید. می توانید انواع شخصی ها را روی برنامه اعمال کنید تا همان چیزی باشد که شما می پسندید؛ فونت، اندازه متن، حاشیه ها، کادر ها، چینش متن و …. همگی قابل تغییر هستند. هر جایی از مطالعه که به کلمه ای ناآشنا برخورد کردید، می توانید به سرعت و آسانی آن را در انواع دیکشنری های مختلف جستجو کنید، امکان جستجو در ویکی پدیا و منابع آنلاین دیگر نیز فراهم شده است. برای دسترسی به منبع عظیم کتاب های متنی و صوتی، مجلات و … تنها کافی است اشتراک برنامه را با مبلغ 9.99 دلار به ازای هر ماه، تهیه کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Amazon Kindle اندروید :

رابط کاربری بسیار زیبا و کاربرپسند دارای منبع بسیار عظیمی از انواع نشریات و کتاب های صوتی مختلف که به صورت روزانه نیز به تعداد آن ها افزوده می شود. شخصی سازی کامل نحوه نمایش کتاب ها امکان جستجوی کلمات در دیکشنری ها و منابع آنلاین پیگیری روند مطالعه و بازگشت آسان به نقطه ای که تمام کردید. زوم کردن با کیفیت بسیار بالا روی تصاویر موجود در نشریات سینک شدن برنامه با تمامی دستگاه هایی که این برنامه روی آن ها نصب است. اعلان های مختلف درباره نویسندگان مورد علاقه شما

اپلیکیشن Amazon Kindle با بیش از 100.000.000 دانلود از گوگل پلی و کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.1 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه اصلی و رسمی این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

Amazon Kindle

تغییرات نسخه 14.49.170 Several experience improvements and bug fixes.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Amazon Kindle 14.49.170 – اپلیکیشن کتابخوان کیندل آمازون مخصوص اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..