تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ رونمایی از گلکسی سی 5 پرو و سی 7 پرو را به ۲۰۱۷ موکول کرد

گلکسی سی 5 پرو و گلکسی سی 7 پرو که هنوز معرفی نشده‌اند؛ قرار است از تراشه اسنپدراگون ۶۲۶ و دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی بهره ببرند.

انتظار می‌رفت سامسونگ از گلکسی سی 5 پرو و گلکسی سی 7 پرو در این ماه رونمایی کند؛ اما طبق اخبار جدید به نظر می‌رسد کمپانی کره‌ای تصمیم دارد رونمایی از این دو تلفن هوشمند را به تأخیر بیندازد و در ژانویه سال ۲۰۱۷ از آن‌ها پرده‌برداری کند.

تاکنون شاهد انتشار اخباری از مشاهده گلکسی سی 7 پرو در چند بنچمارک بوده‌ایم که طبق اطلاعات به‌دست‌آمده، به نظر می‌رسد تفاوت‌هایی جزئی میان مدل قبلی و این محصول وجود خواهد داشت که از جمله تغییرات می‌توان به داشتن گزینه‌های بیشتر برای حافظه و همچنین دوربین‌های بهینه‌شده اشاره کرد.

انتظار می‌رود در هر دو تلفن هوشمند گلکسی سی 5 پرو و سی 7 پرو از نمایشگر آمولد فول اچ‌دی استفاده شود. با این تفاوت که سی 5 پرو از نمایشگر ۵.۲ اینچی و سی 7 پرو از نمایشگر ۵.۷ اینچی بهره خواهد برد.

از دیگر مشخصات مشابه می‌توان به استفاده از تراشه میان‌رده اسنپدراگون ۶۲۶ و دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی اشاره کرد که از دیافراگم f/1.7 استفاده می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ رونمایی از گلکسی سی 5 پرو و سی 7 پرو را به ۲۰۱۷ موکول کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..