تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Barbell Home Workout Premium 2.10 – اپلیکیشن آموزش بدنسازی کامل با هالتر مخصوص اندروید

Barbell Home Workout v2.10 – بدنسازی کامل تنها با استفاده از یک وسیله ورزشی در خانه
نسخه پرمیوم برنامه با دسترسی به تمامی قابلیت ها    

این روز ها اغلب انسان ها به دلیل عدم داشتن تحرک کافی و استفاده از رژیم های غذایی ناسالم دچار اضافه وزن هستند و همین باعث شده تا ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی بیشترین دلیل مرگ انسان ها در ۵۰ سال گذشته باشد. هر چه که جلوتر می رویم، میزان کار های فیزیکی کاهش پیدا می کند و ماشین ها و روبات ها جای انسان ها را در انجام کار های مختلف می گیرند و انسان ها بیشتر به کار های پشت میز نشینی می پردازند. این عوامل باعث شده است که حالا درصد بالایی از افراد جوامع مختلف تناسب اندام خود را از دست داده و دچار اضافه وزن شوند. خوشبختانه در سال های اخیر تبلیغات بسیاری برای ورزش کردن و داشتن تحرک بیشتر شده است و همین افراد بسیاری را به سمت باشگاه های ورزشی کشانده و ورزش کردن را به یک مد در جوامع امروزی تبدیل کرده است. اما با این وجود باز هم برخی از افراد به دلیل داشتن مشغله های کاری فراوان و نداشتن زمان کافی نمی توانند به باشگاه رفته و تمرین کنند. این افراد می توانند با استفاده از یک یا دو وسیله ورزشی، به راحتی در منزل خود ورزش کنند، بدون این که به باشگاه رفتن نیاز داشته باشند. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که انجام چنین کاری را امکان پذیر می کند. Barbell Home Workout عنوان یک اپلیکیشن برای تمرین کامل بدنسازی تنها با استفاده از هالتر، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط AxiomMobile توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. هالتر یکی از ساده ترین و در عین حال متداول ترین و پر استفاده ترین وسیله های بدنسازی است که در هر باشگاهی می توان آن را پیدا کرد. این وسیله از یک میله فولادی و دو وزنه در اطراف آن تشکیل شده است و به دلیل سادگی طراحی و ساخت آن، از قیمت پایین تری نسبت به سایر وسایل بدنسازی برخوردار است و به راحتی می توانید آن را خریداری کرده و در خانه به تمرین بپردازید. در این برنامه می توانید تمامی حرکات هالتر را با انیمیشن و توضیحات یاد گرفته و انجام دهید. حرکات به گونه ای طراحی شده اند که همه عضلات بدن را درگیر کنند تا نیازی به هیچ وسیله ورزشی دیگری نداشته باشید. شدت و سختی حرکات را هم با کم و زیاد کردن وزنه هالتر به راحتی می توانید تغییر دهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Barbell Home Workout اندروید:

دارای برنامه های بدنسازی کامل تنها با استفاده از هالتر درگیر کردن تمامی عضلات بدن دارای انیمیشن و توضیحات برای هر کدام از حرکات دارای مربی صوتی امکان انتخاب گروه های عضلات برای فوکوس روی آن ها

اپلیکیشن Barbell Home Workout با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده و هم اکنون جدیدترین نسخه اش پیش روی تان قرار دارد.

Barbell Home Workout

تغییرات نسخه 2.10 + fixed some errors

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Barbell Home Workout Premium 2.10 – اپلیکیشن آموزش بدنسازی کامل با هالتر مخصوص اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..