تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه رهبر انقلاب به مجلس و دولت

به گزارش افکارنیوز،

محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه ششم توسعه در 35 بند تدوین شده است، گفت: در این 35 بند تبصره های مختلفی گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه از روز یکشنبه هفته آینده این برنامه در دستور کار مجلس قرار می گیرد، ادامه داد: عصر امروز یا نهایتاً برنامه ششم توسعه که در کمیسیون تلفیق نهایی شده است چاپ و در اختیار نمایندگان قرار می‌گیرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه تصریح کرد: حداقل زمانی دو هفته‌ای لازم است تا برنامه ششم توسعه در صحن علنی مجلس به تصویب برسد.

خدابخشی با اشاره به نامه رئیس مجلس به رهبر انقلاب برای جامع‌تر شدن برنامه ششم توسعه، گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند برنامه ششم، برنامه‌‌ای قوی نوشته شود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به مجلس توصیه کردند که برنامه ششم را جدی بگیرند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در کمیسیون تلفیق زمان بسیاری صرف شد تا برنامه ششم برنامه قوی نوشته شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه رهبر انقلاب به مجلس و دولت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..