تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف و ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های کشور

سرهنگ رحمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت‌ راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

بارش برف و ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های کشورسرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور هم ‌اکنون در باندجنوبی آزادراه کرج – قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران – کرج محدوده پل فردیس تا شهرک خاتم ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در استان آذربایجان محورهای سردشت- مهاباد، سردشت- پیرانشهر و سردشت- بانه بارش خفیف برف و در سایر راه ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: کمربندی دهلران، محور فرعی اولنگ - شاهرود و شمشک – دیزین، پونل_خلخال، خرم‌آباد – پل زال، ایذه – اندیکاو، سروآباد-پاوه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

انتهای پیام / 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف و ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..