تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Zero – Fasting Tracker Plus 2.22.0 – اپلیکیشن روزه برای کاهش وزن

Zero – Simple Fasting Tracker v2.22.0 – زیرو – پیگیری روزه در اندروید
نسخه پلاس برنامه   

به دلیل سبک زندگی کم تحرک و گاها بی تحرکی که در دنیای امروز رایج شده است، اغلب افراد جامعه دچار مشکل اضافه وزن و چاقی هستند و همین میزان ابتلا به فشار خون، بیماری قلبی و مشکلات مفصلی را به میزان زیادی افزایش داده است. خوشبختانه در اثر تبلیغات رسانه ای فراوان، جامعه آگاهی زیادی به عوارض ناشی از چاقی پیدا کرده و همین باعث شده تا خیلی ها به فکر کاهش وزن و از بین بردن چربی ها باشند. روش های مختلفی برای این کار هست که یکی از موثر ترین آن ها، روزه گرفتن و یا کنترل خوردن غذاست. روزه گرفتن فرایندی است که در آن، انسان از خودن غذا خودداری می کند تا با این کار بدن از چربی ها و انرژی ذخیره خود استفاده کرده و وزن کم کند. روزه گرفتن دارای قواعدی است که حتما باید در این فرایند رعایت شوند. در غیر این صورت، ممکن است زیان های جبران ناپذیری متوجه فرد گردد. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که توسط پزشکان متخصص طراحی شده است و شما را در گرفتن روزه به صورت علمی و رسیدن به وزن دلخواه کمک می کند. Zero – Fasting Tracker عنوان یک اپلیکیشن برای برنامه ریزی و پیگیری روزه گرفتن به صورت علمی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Big Sky Health, Inc. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. در این برنامه می توانید هدف خود را تنظیم کنید و با یک تایمر مسیر پیش روی خود را پیگیری نمایید. این برنامه مثل یک مربی حرفه ای از ابتدا تا انتهای فرایند در کنار شما خواهد بود و با ارائه راهنمایی های علمی مفید، به شما در رسیدن به وزن ایده آل در کوتاه ترین زمان ممکن کمک خواهد کرد. پارامتر های سلامتی مثل میزان ضربان قلب، وضعیت خواب، وزن و … توسط برنامه پیگیری می شود و میزان تغییرات هر کدام با استفاده از نمودار های مختلف برای هر کدام از جلسات روزه نمایش داده می شوند تا بهتر بتوانید روی سلامت خود نظارت داشته باشید. امکان ایجاد برنامه های شخصی نیز وجود دارد و می توانید روزه را به شیوه ای که دوست دارید دنبال کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Zero – Fasting Tracker اندروید:

امکان تعریف هدف دلخواه در برنامه پیگیری روند روزه دنبال کردن پارامتر های مربوط به سلامتی مثل وزن، تپش قلب، وضعیت خواب و … نمایش آمار های کامل با جزئیات دقیق برای تمامی جلسات روزه استفاده از نمودار های متنوع برای نمایش بهتر اطلاعات قابلیت تعریف شیوه دلخواه از روزه در برنامه اعطای نشان های مختلف برای تشویق کاربر به ادامه برنامه روزه ارائه راهنمایی های علمی و مفید

اپلیکیشن Zero – Fasting Tracker یک روش عالی برای کاهش سریع وزن و رسیدن به تناسب اندام ارائه می دهد و با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پلاس این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

Zero - Fasting Tracker Plus

تغییرات نسخه 2.22.0 Today's release includes several bug fixes and performance improvements.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Zero – Fasting Tracker Plus 2.22.0 – اپلیکیشن روزه برای کاهش وزن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..