تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا؛ اجرای محدودیت های ترافیکی در محور گرگان به آق‌قلا

محدودیت ترافیکی فردا در محور گرگان به آق‌قلا اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ مسئول دبیرخانه کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان گلستان گفت: از فردا صبح حد فاصل دوربرگردان انتهای روستای محمد آباد الی دوربرگردان فرودگاه(راهداران) در محور گرگان به آق‌قلا، مسدود است و برای تردد به سمت آق قلا، ترافیک از باند غربی محور به صورت دوطرفه و با رعایت نکات ایمنی و تامین و اجرای جداکننده‌های موقت برقرار می‌شود.

اسماعیل گرزین افزود: ساکنان شهرستان‌های شرق استان هم برای ورود به اجلاسیه از مسیر سرخ‌نکلاته و برای خروج، از مسیر قدیم آق‌قلا به گنبد و هم استانی‌های شهرستانهای غرب استان هم برای ورود و خروج به اجلاسیه از مسیر بندرترکمن به آق قلا تردد می‌کنند.

وی ادامه داد: تردد وسایط نقلیه سنگین را هم در محور گرگان- آق قلا از ساعت 6 صبح و از سمت آق قلا به گرگان از ساعت 11 صبح و تردد کامیون های حامل مواد سوختی و اسیدی را از کل محور تا پایان مراسم ممنوع اعلام کرد.

گرزین اضافه کرد: نیروهای امدادی، راهداری، پلیس راهور و پلیس راه استان هم در محورهای سمت شمال و منتهی به اجلاسیه به صورت ویژه کنترل ترافیکی را برعهده داشته و آمادگی لازم برای امداد و نجات را خواهند داشت.

اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 25 آذر در محل نمایشگاه بین‌المللی گرگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا؛ اجرای محدودیت های ترافیکی در محور گرگان به آق‌قلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..