تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمن به دنبال تسخیر افکار جوانان ماست/ همه باید در قبال گرایش به مواد مخدر، احساس مسئولیت کنند

ساعت: 13:47 منتشر شده در مورخ: 1395/09/24 شناسه خبر: 977689

فرماندار میاندوآب گفت: دشمن امروز با افکار جوانان ما بازی می کند و با فضای مجازی و تلگرام و گوشی های موبایل به دنبال دست یابی به اهداف خود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،ناصر امیری در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر میاندوآب با بیان اینکه اعتیاد و گرایش به سمت مواد مخدر، یک معضلی است که جامعه ما را تهدید می کند، اظهار کرد: متاسفانه آمار و گفته ها نشان از آن دارد که سن گرایش به مواد مخدر پایین آمده و به نوجوانان هم رسیده است.

فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه نباید در مقابله با این موضوع از خود سلب مسئولیت کرده و بهانه گیری کنیم، افزود: باید ادارات، مشکلات در راه مقابله با گرایش به سمت مواد را مطرح کنند تا برای آن ها را برطرف و برای آنها چاره اندیشی کرد.

وی با بیان اینکه نقش صدا و سیما و ورزش و جوانان در این زمینه مهم است، گفت: با توجه به اینکه سن اعتیاد کاهش یافته است، در مدارس نیز معاونان و مسئولان نسبت به این موضوع حساس باشند و با آن مقابله کنند.

امیری با اشاره به اینکه دشمنان در هشت سال جنگ تحمیلی کاری از پیش نبردند و اکنون می خواهند با ترفندهای مختلف به اهداف خود برسند، تصریح کرد: دشمن امروز با افکار جوانان ما بازی می کند و با فضای مجازی و تلگرام و گوشی های موبایل به دنبال دست یابی به اهداف خود است.

فرماندار میاندوآب با تاکید بر اینکه همه مسئول هستیم و باید احساس وظیفه کنیم، اظهار کرد: علما و روحانیون نیز می توانند در منابر خود مردم را نسبت به مضرات و آسیب های مواد مخدر آگاهسازی کنند.

وی هم چنین بر لزوم برخورد قاطع با سوداگران مرگ تاکید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمن به دنبال تسخیر افکار جوانان ماست/ همه باید در قبال گرایش به مواد مخدر، احساس مسئولیت کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..