تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن یک نفر در آتش بازی قاچاقچیان تُرک + عکس

ساعت: 13:54 منتشر شده در مورخ: 1395/09/24 شناسه خبر: 977725

درگیری مسلحانه دو گروه از تاجران مواد مخدر در استانبول، باعث کشته شدن یک نفر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، در حادثه‌‌ای که دیشب در «بِی اوغلو» استانبول اتفاق افتاد، در میان دو گروه تاجر مواد مخدر، ابتدا دعوای فیزیکی و سپس درگیری مسلحانه صورت گرفت که در این اثنا، یکی از گلوله‌‌ها به یک رهگذر اصابت نموده و فرد مذکور به شدت زخمی گشت.

با مداخله مردم و تماس با اورژانش رهگذر مجروح به بیمارستان منتقل شد ولی با تمام تلاش کادر پزشکی، موفق به نجات جان وی نشدند.

در تحقیقاتی که پلیس بعد از وقوع حادثه، در مکان آغاز نمود، دعوای دو گروه قاچاقچی مواد مخدر که در حال فروش جنس بودند را تثبیت کرده است که این درگیری فیزیکی بعد از بیرون کشیده شدن سلاح‌‌ها، تبدیل به درگیری مسلحانه گشته است.

با بررسی دوربین‌‌های امنیتی مشخص شد، فردی که در حال عبور از محل بوده به یک‌دفعه در میان تعقیب و گریز دو گروه خلافکار گیر می‌‌افتد و یکی از گلوله‌‌های شلیک شده به این فرد اصابت می‌‌کند که در همان جا نقش بر زمین می‌‌گردد.

پلیس با شناسایی قاچاقچیان، عملیات گسترده‌‌ای را جهت دستگیری این افراد در سطح شهر آغاز کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن یک نفر در آتش بازی قاچاقچیان تُرک + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..