تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخوندی باید استیضاح شود / با گریه گردن وزیر در تلوزیون کار خراب شده اصلاح نمی شود

ساعت: 13:22 منتشر شده در مورخ: 1395/09/24 شناسه خبر: 977524

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس با تاکید بر استیضاح وزیر راه و شهر سازی گفت: با گریه کردن آخوندی جلوی تلوزیون کار خراب شده اصلاح نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی داداشی در گفتگو با ۸دی، ضمن اعلام تاثر و تاسف خود نسبت به حادثه قطار در سمنان اظهار داشت: حادثه ایجاد شده طی برخورد دو قطار در سمنان یک قصور انسانی بوده است.

وی با اعلام اینکه با دستگیری افراد متخلف جزء کار به جایی نمی رسد، افزود: معتقدم مدیر عامل سابق شرکت راه آهن باید در این خصوص پاسخگو باشد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیر عامل شرکت راه آهن قبل از استعفا باید پاسخ ابهامات را می داد، گفت: مدیرعامل شرکت راه آهن باید محاکمه شود و در جریان این حادثه حداقل در خود هیئت تخلفات اداری وزارتخانه باید پاسخگو ابهامات می شد.

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس با تاکید بر اینکه اگر  پرونده محاکمه مدیر عامل شرکت راه آهن به دستگاه های قضایی ارجاع داده نشود باید در داخل وزارتخانه محاکمه می شد، اظهار کرد: عدم و سوء مدیریت مربوط به مدیرعامل مستعفی عامل حادثه شرکت راه آهن بوده است.

داداشی با اعلام اینکه استعفای مدیرعامل شرکت راه آهن نوعی فرار به جلو است، گفت: وزیر راه و شهرسازی نیز باید پاسخگو باشد.

وی با هشدار نسبت به اینکه نمایندگان به راحتی از این جریان عبور نمی کنند، اظهار کرد: جمع کثیری از نمایندگان طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را امضاء زده اند و منتظر پاسخگویی وزیر راه هستند.

نماینده آستارا در مجلس رایزنی های وزیر راه را در خصوص عدم استیضاحش با نمایندگان بی نتیجه اعلام کرد و گفت: آخوندی چندین جلسه با نمایندگان استیضاح کننده برقرار کرده تا نمایندگان را قانع کند و طرح استیضاح را به صحن علنی مجلس نکشاند گرچه بسیاری از نمایندگان قانع نشدند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید نسبت به این حادثه پاسخگو باشد و روبه جلو فرار نکند، ادامه داد: اگر وزیر می آید جلوی تلوزیون گریه می کند تا نظر افکار عمومی را به خود جلب کند ما افراد زیادی در کشور داریم که محتاج نان شبشان هستند و شبانه روز گریه می کنند.

داداشی اقدام عوام فریبانه آخوندی را در تناقض با مسئولیت پذیری وی دانست و گفت: آقای وزیر شما چرا گریه می کنید؟ شما باید اوضاع را مدیریت می کردید و اکنون که زمان پاسخگویی است، جوابگو باشید.

وی با اشاره به اینکه با گریه کردن کار خراب شده درست نمی شود، گفت: مسئول نباید گریه کند بلکه وقتی در مورد مسئله ای از وی سئوال می شود باید پاسخگو افکار عمومی باشد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر عامل سابق باید محاکمه شود و وزیر هم باید استیضاح شود تا جواب سئوالات مردم و افکار عمومی را بدهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخوندی باید استیضاح شود / با گریه گردن وزیر در تلوزیون کار خراب شده اصلاح نمی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..