تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلار "الان" ۳۹۴۰ تومان شد

صرافی های تهران هم اکنون نرخ فروش دلار را ۳۹۴۰ تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را یک میلیون و ۱۴۴ هزار تومان اعلام می کنند.

به گزارش تسنیم، صرافی های خیابان فردوسی امروز (چهارشنبه) نرخ فروش هر دلار را در تابلوهای خود 3940 تومان درج کرده اند؛ نرخ دلار که هفته قبل بعد از ورود بانک مرکزی و پتروشیمی ها به بازار کاهش اندکی داشت باردیگر مدار صعودی را پیش گرفته است.

ضمن آنکه نرخ فروش پوند انگلیس هم اکنون 4300 تومان، یورو 4961 تومان و درهم امارات متحده عربی 1092 تومان روی تابلوی صرافی ها درج شده است.

هر اونس طلا در بازار جهانی در روز جاری 1162.4 دلار و هر گرم طلای 18 عیار در بازار داخلی 113 هزار و 790 تومان قیمت خورده است.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار سبزه میدان در روز جاری یک میلیون و 144 هزار تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و 122 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 598 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 317 هزار تومان و سکه یک گرمی 195 هزار تومان قیمت خورده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلار "الان" ۳۹۴۰ تومان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..