تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای بازسازی زیرساخت های اینترنت دانشگاه تهران

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از باسازی زیرساخت های لازم و ارتقا خوابگاه های این دانشگاه خبر داد.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که در سامانه اخیر اتفاق افتاده بود، دانشجویان برای تحویل غذای خود با مشکلات زیادی مواجه شدند که با راه‌اندازی سامانه جدید سرویس‌دهی به دانشجویان در حوزه خوابگاه و تغذیه بهبود پیدا می کند. 

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه 50 درصد خوابگاه‌های این دانشگاه به اینترنت پرسرعت مجهز هستند، تصریح کرد: اکنون کار نوسازی زیرساخت‌های اینترنت خوابگاه‌های کوی دانشگاه ،فاطمیه و چمران به پایان رسیده و با توجه به اینکه خوابگاه‌های دانشگاه تهران در سطح شهر پراکنده هستند زیرساخت‌های اینترنت 50 درصد این خوابگاه‌ها مورد بازسازی قرار گرفته است.

وی یادآورشد:‌ براین اساس برنامه زمانی تعیین شده در مدت زمان کوتاهی تمامی خوابگاه‌های دانشگاه تهران به اینترنت پرسرعت مجهز می شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای بازسازی زیرساخت های اینترنت دانشگاه تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..